FLORMAR FULL COLOR KOLEKSIYONUM

Merhaba!
Bugün çok sevilen ve satan benim de çok sevdiğim Flormar'ın Full Color serisinden elimde bulunan renklerini paylaşacağım.




Full Color serisi 2-3 TL arasında değişen fiyatlarıyla hem cebimize dost hem de bazı renklerinde tek katta verdiği şahane kapatıcılıkla gönüllerimize.

Flormar Full Color FC47 Lemoncello



2 kat ve şahane bir renk. Adında anlaşılacağı üzere sıcak memleketleri hatırlatan bir limon ağacı geliyor aklıma bu rengi görünce.


Bol fotoğraflı bir yazı oldu, tırnaklarımın bu halini çok özlüyorum ama şimdilik yapacak bir şey yok.




Flormar Full Color FC18 Salmon Salami


Bu renk de 2 kat ve çok tatlı bir turuncu.







Flormar Full Color FC25  Utopia Vacation



Ördek yeşili diye geçen İngilizce'de "teal" adı verilen bu yeşil renk sadece tek kat evet tek katta böyle. 

teal nail


              Çok seviyorum bu rengi, bu rengi sürünce tırnaklarınızın dikkat çekmemesi imkansız.



Flormar Full Color FC03 Bubble Gum




2 kat ve adı gibi şekerli balonlu sakız hatta bana Big Babol şekerini anımsatıyor ismi.




                    Pembe ojeleri kendime pek yakıştıramasam da bu rengin tatlılığı tartışılmaz.




Flormar Full Color FC32 Victory of Black



İşte beni hayal kırıklığına uğratan renk bu. Çünkü tek katta diğerleri kadar iyi sonuç alamadım evet bu da 2 kat ve gayet iyi ama yapısı diğerlerine göre daha akışkan.





Oysa ne hayallerim vardı kendisiyle nail art konusunda ama sıradan bir siyah ojeyi geçemedi kalitesi.




Flormar Full Color FC12 Love is Burning




Bu renk 😍  2 kat ve harika




                          Yaza yakışan, feminen ve gerçekten benim için vazgeçilmez.




Flormar Full Color FC10 Penthouse



Bu seriden aldığım ilk renk, hatta yazıları biraz değişik eski olduğu için.




Farklı ışıklarda farklı ton gibi görünüyor, gerçekten değişik bir renk.  Ne kiremit ne bordo ne de kahverengi. Hepsinden bir tutam



Flormar Full Color serisinde benim gözlemlerime göre renk renk farklılıklar olabiliyor ama kesinlikle denenmeye değer bir seri. Oje seviyorsanız kendinize göre bir ton bulmak çok kolay.


Siz en çok hangi rengi sevdiniz?

Görüşmek üzere 😊




17 yorum:

  1. Son renge bayıldım ^^ Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de vazgeçilmezlerden o oje, çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler beğenmenize sevindim :)

      Sil
    2. Benim de o sonuncu olan bana bugün o renk hediye geldi çok sevdim rengini muhteşem

      Sil
  3. ay ne güzel cıvıl cıvıl renkler. penthouse rengini ben de almıştım muhteşem bir renk. 1-2 rengini daha alırım diye düşünüyordum, love is burning olacak biri kesin^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimi acıyor bu renkler benim de :) Love is Burning çok tatlı bir ton, menekşeleri hatırlatıyor bana. Çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Bu seriden hiç ojem yok, garip şekilde :) Bu arada ellerinizin güzelliğine diyecek laf bulamadım, nazar değmesin :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence denemelisiniz bu seriyi :) Çok teşekkür ederim çok naziksiniz, hiç bu kadar güzel bir iltifat almamıştım ellerime dair bugüne kadar, çok mutlu oldum. Sevgiler :)

      Sil
  5. Vayyy... Her biri ne kadar güzel olmuş bayıldım. Ama tırnaklar da güzel şimdi ;)
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum ah şimdi bu tırnakların yerinde yeller esiyor :( Bazı neon renkler uzun tırnakta kendini daha iyi gösteriyor :)

      Sil
  6. Hepsi guzel yesil renk ayri bir guzel💘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok değişik bir ton o yeşil, çok teşekkürler :)

      Sil
  7. Arada bi gelip bakıyorum bu renklere, içim açılıyor valla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu oldum şimdi :):) yeni renkler de aldım bu seriden, onun da yazısı gelecek tırnaklarımın daha da uzamasını bekliyorum. sevgiler :)

      Sil
  8. En çok bordo rengi beğendim. Tırnaklarda cıvıl cıvıl renkler sanırım bana göre değil ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o bordo renk yok mu, bir efsane :) cıvıl cıvıl renkler yaza yakışıyor bence de en çok sevgiler :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara