BITENLER 5

MERHABA

Bugün uzun zamandır biten ürünleri kısa kısa yorumlayacağım. Umarım faydalı olur ^^




Öncelikle el ve  tırnak bakım ürünlerimden bahsedecek olursam;

Golden Rose Gel Look Top Coat

Flormar Nail Polish Remover Omega Oil

Flormar'ın bu asetonsuz oje temizleyicisini çok beğendim. Gayet iyi iş çıkaran ve tırnak/tırnak etlerine zararı az olan bu ürüne şans verin bence

Golden Rose Gel Look Top Coat

Bu son kat cilayı da çok seviyorum, bitmesine yakın ağdalaştı ama oje incelticisi ile sonuna kadar kullanabildim. Ojelerinizin daha parlak olmasını sağlıyor. Tavsiye ederim. 

Kalyon Nail Protective Hardener

Dönüp dolaşıp kullandığım favori tırnak bazım. Hem tırnaklarınızın soyulmasını engelliyor hem de kırılmasını minimuma indiriyor.

Madame Coco Amber El Kremi

Kokusu ve ambalajı güzel ama ortalama bir nemlendirici. Çantada taşımak için ideal.

NYC Şeffaf Kaş Maskarası

Rimmel London Kate 01 Lip Balm

Kokusu başta çok hoşuma gitse de sonlarına doğru bana fazla kimyasal gelmeye başladı. Roaccutane kullandığım için 1. ayın başında kullandım bunu, nemlendirmesi yeterli gelmedi tabii ki de, rujların altına uygulamaya müsait ama çok kuru dudaklara göre değil bence.

NYC Şeffaf Kaş Maskarası

Evet şeffaf :) Ama kaşlarırmı boyadığım için kahverengi oldu solüsyonu tabii. Orta şeker bir ürün. Tekrar alınabilir, bitmedi 1 yıl kullandım ama artık atmalıydım.

Organix Biotin & Collagen Şampuan

Organix Biotin & Collagen Şampuan

Yıllardır severek kullandığım şampuanım, 1 numara benim için.

Watsons Argan Yağlı Saç Maskesi

Güzel bir maskeydi ama vazgeçilmez değil. Bir daha almayı düşünmem.

Cyrene Saç Maskesi

Ara ara kullandığım bu maske güzeldi ama ara ara kullandığım için etkisini tam anlayamadım. Zaten artık üretilmiyor.

garnier çift fazlı

Garnier Çift Fazlı Micellar Makyaj Temizleme Suyu

Garnier ürünleri içinde en güzel göz makyajını bu çıkarıyor bence. Aşırı parfümlü ama ayrıca yüzde sivilceye sebep oldu bende. Göz makyajı temizliğinde kullanıp bitirdim.

Nivea Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici

Bence orta karar bir üründü, tekrar almayı düünmüyorum.

Garnier  Micellar Makyaj Temizleme Suyu

Ten makyajını çıkarmada kullanıyorum, memnunum

migren

StopEver Soğutucu Bant

Migren ağrılarımı tabii ki de geçirmiyor ama çok büyük bir rahatlama sağlıyor. Normal baş ağrısında da kullanılabilir. Ayrıca ateşim olduğunda da kullanıyorum, buzdolabında hep bulunduruyorum.

Nivea Invisible Roll-on

Seviyorum ama koltuk altlarımda kurumaya ve pullanmaya sebep oluyor :(


Neutrogena Pore & Shine Temizleme Jeli

Fırça temizlemede kullanıyorum, bebek şampuanı kokusundan nefret ettiğim için.

Splat Blackwood Beyazlatıcı Diş Macunu

Çok övülen ve benim de çok sevdiğim bir macun oldu. Yedekledim tabii

Garnier PureActive Yüz Temizleme Jeli

Peeling ve maske olarak başarılı bir üründü, 4-5 kere kullandım. Kokusu güzeldi fakat bayağı parfüm içeriyor bu da bence.


Rituel de Beaute Burun Bandı

Hep bitiriyorum ama bir gün hiç kullanmamak dileğiyle

Apaks Makyaj Temizleyici Pamuk

Uygun fiyatlı ve kaliteli. Hep gösteriyorum ki bilmeyen kalmasın :)

Kruidvat Gözlük Temizleme mendili

Şu ana kadar kullandığım en iyi gözlük temizleme mendili budur. Islak mendil boyutunda olduğu için, sadece gözlük değil bilgisayar ekranı hatta TV ekranı silmekte bile kullanıyorum. Ama evde kullanıyorum

dalan

Dalan d'Olive Zeytinyağlı El Kremi

1TL'lik fiyatı ile çantaya at-çık çok kullanışlı. Orta-şeker nemlendirmesi ama.

Nuxe Kuru Yağ

Tester olan bu ürünü saçımda kullandım ve çok beğendim. Ama koku neden var 😢

Eskiden kullanılan esanslara benziyor ya da kokladıysanız anladınız beni.

Loreal Elseve Mucizevi Yağ

Bu ürünü de sevdim, alınabilir.


Ve bitti! Darısı bitemeyenlerin başına.

Okuduğunuz için teşekkür ederim...




8 yorum:

  1. Rituel de Beaute Burun Bandını ben de kullanıyorum oldukça da memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 25-30 dk bekletince daha da iyi sonuç alıyorum ben de teşekkürler :)

      Sil
  2. Bayaca ürün bitmiş, tebrikler :) Darısı yenilerinin başına...
    Nuxe kuru yağ hakkında da, küçük bir bilgi vermek isterim; o ürün %98 doğal içeriklidir. Kokusundan hoşlanmamışsınız ama parfüm içermez, koku veren içindeki esansiyel yağlarla birlikte çok eser miktarda limonene. Silikonsuz ve koruyucusuz, piyasadaki en iyi kuru yağlardan biridir. Ben senelerdir gönül rahatlığıyla kullanıyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler inş :) Nuxe kuru yağ hakkında bu bilgileri bilmiyordum, zaten etkisi tek kullanımda bile hissediliyor. Doğal içerikli olması beni büyük boyunu almaya ikna etti sanki, çok teşekkürler paylaşım için :)

      Sil
  3. Gözlük temizleme mendili güzelmiş denemem lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de deneyin, gerek uzun süre kurumaması ve güzel temizlemesi açısından başarılı sevgiler :)

      Sil
  4. Gözlük temizleme mendilini ben de merak ettim doğrusu 😘 Teşekkürler canım ürün bilgileri için 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belirttiğim gibi uzun süre kurumaması ve güzel temizlemesi artı özellikleri, denemelisiniz. Çok teşekkürler :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara