Body Fantasies Sweet Sunrise ve Freesia Vücut Spreyi Yorumlarım

Bugünkü yazımda bu yaz severek kullandığım Body Fantasies markasına ait iki body spray yani vücut spreyinden bahsedeceğim.



Ben Gratis'ten almıştım. Başka yerde satılıyor mu bilmiyorum.

Bildiğiniz gibi yaz sıcaklarında parfüm hele de gündüzleri çoğumuz için ağır geliyor. Durum böyleyken de vücut spreyleri imdadımıza yetişiyor.

Ben de yazın bu tür ürünleri kullanmayı daha çok tercih ediyorum.

Eğer gece önemli bir davetse parfüm kullanıyorum.


Body Fantasies Signature Freesia


Frezya çiçeğini daha önce ne gördüm ne de kokladım. Bu sprey frezya kokusu içeriyormuş.

Güzel bir çiçek kokusu. 

Frezya hoşlandığım bir çiçek kokusu oldu.

İçeriği şöyle;



Kalıcılık konusunda çok bir şey beklemeyin ama hemen uçup giden de bir kokusu yok.

Bu şişem bitmek üzere.

Gündüz için hafif bir çiçek kokusu.

Body Fantasies Signature Sweet Sunrise



Hoş Gündoğumu adındaki bu vücut spreyi frezyalıya göre daha ağır. Ama çok ağır kış parfümleri gibi bir esansı yok.

İçindekilere baktım ama ne kokusu içeriyor bilmiyorum :)


Bunun kalıcılığı için de yukarıdaki söylediklerim geçerli.

Bunu da gece bir yerlere çıkacaksam kullanıyorum.

Gratis'ten 12 TL gibi bir fiyata deneyip satın alabilirsiniz. Daha birçok çeşidi mevcut.

Bazıları da indirime girip yarı fiyatına düşüyor.

Bence şans vermelisiniz.


Güzel frezya çiçekleri ile yazımın sonuna geldik :)




ESEN KALIN...















4 yorum:

  1. İlk takipçin ben oldum :)♥ Yazı yazmak güzeldir insana iyi gelir umarım çok başarılı olursun :)

    YanıtlaSil
  2. Çok çok teşekkür ederim inanılmaz mutlu ettin beni. Hem de ilk takipçim senin gibi çok severek takip ettiğim birisi olduğu için de ayrıca çok mutlu oldum. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için. Sen zaten çok başarılı birisin, başarılarının artmasını görmek dileğiyle :) <3

    YanıtlaSil
  3. Gittiğimde mutlaka buna bakayım:))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara