KURU FIRCA TIRNAK SUSLEME TEKNIGI NASIL YAPILIR?

Merhaba!

(FOR ENGLISH PLEASE CLICK DRY BRUSH TECHNIQUE)

Bu yazımda yapılışı çok basit yeni bir nail art tasarımından bahsedeceğim. Kuru fırça tekniğini kullandığım bu tasarımda kullandığım malzemeler oje ve bu ojelerin fırçalarıydı.



Ben bu ojeleri kullandım.



Siz istediğiniz farklı renklerle ya da sadece 2 renkle de yapabilirsiniz.




Öncelikle taban oje olarak Flormar Light Summer  LS03'ü kullandım.



Adımlar:

İlk olarak, fotoğrafta gördüğünüz gibi oje fırçasındaki fazla ojeyi sıyırarak alıyoruz.



Kalan ojenin fazlalılığını almak için kağıda fırçayı sürterek yine fazla ojeyi temizliyoruz.




Daha sonra da mercan rengi Golden Rose Express Dry 29 numrayı alarak fırçasında kalan ojeyi gelişigüzel bir şekilde desen yapıyoruz.




Aynı işlemi fıstık yeşili Golden Rose Paris Collection 259 numara ile tekrarladım.




Kalan boşluklara da sarı Flormar Full Color Lemoncello ile doldurdum.




Toplu şekilde adım adım şu şekilde:







Yakından bakmaya devam edelim.





Bu deseni farklı renklerle ve tasarımlarla elde edebilirsiniz.

Güneş ışığında görünüşü



Benim kuru fırça tekniği ile ilk yaptığım desenim bu şekilde oldu.



Siz nasıl buldunuz?




Düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.


DAHA GÜZEL GÜNLERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE...

esen kalın.



















0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara