STAMPING / BASKI TEKNİĞİ YARIM DANTEL MODELİ

Yeni bir günden merhaba!


(FOR ENGLISH PLEASE CLICK STAMPING HALF-LACE MANICURE )



Bugün blogumun ilk nail art yazısını paylaşacağım. Bu yazımda stamping yani baskı tekniği ile tırnaklarımıza desen yapacağız. Umarım beğenirsiniz.




Kullandığım plaka  ALİEXPRESS ALIŞVERİŞİM 1 yazımda bahsettiğim plaklardan birisi. Bu plakaların desenleri çok kullanışlı değil.



Daha kaliteli baskı plakaları almayı düşünüyorum ama bi türlü ne alacağıma karar veremedim.


Bu desende
 Essence Gel nail polish 67 Love Me Like You Do ve  baz oje olarak da Golden Rose 10 u kullandım.






Gördüğünüz gibi desen çok iyi çıkmadı. Birkaç ojeyle denedim ama sorun plakadan kaynaklanıyor gibime geldi. Ya da benim beceriksizliğimdendir bilemiyorum. En azından Essence'in stampingde iyi bir oje olmadığını görmüş olduk.






Umarım ileride daha güzel örneklerimi göstereceğim bu blogta. Yine de uzaktan bakınca o kadar da kötü görünmüyor. 





Ben tırnaklarımın yarısına kadar bu dantel desenini uygulamayı çok şık buldum.



Sizlere de ilham kaynağı olması dileğiyle.


İleride de nail art tırnak süsleme çalışmalarım gelecek.



ESEN KALIN...







0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara