SERIT BANT ILE IKI RENK CICEKLI NAIL ART

MERHABA!

Bugünkü yazımda yine bir nail art/tırnak tasarımımla karşınızdayım. 
Bu çalışmayı şerit bantla ve tırnak stickerları ile yaptım. 

(FOR ENGLISH, PLEASE CLICK 

STRIPING TAPE LINE WITH FLOWER STICKERS NAIL ART )







 Önce bakalım hangi ojeleri kullanmışım. China Glaze ojeleri tercih ettim. Hediye ojelerim bunlar :)








China Glaze 653 Solar Power


China Glaze 868 Peachy Keen




ADIMLAR:


İlk olarak tırnsklarımı çarpraz olarak şerit bantı kullanarak böldüm. Şerit bantları Aliexpress'ten aldım. Yazısını okumak isterseniz  Aliexpress Alışverişim 1 yazıma göz atabilirsiniz.





Şerit bantı yerleştirmek beni özellikle sağ elimde zorluyor. O yüzden biraz sabra ihtiyacımız var.





Tırnaklarımın kötü görüntüsü için kusura bakmayın. Bu ara aşırı yoğunum.


Daha sonra, turuncu ojeyi bir yarıya uyguladım.




Diğer yarıya da sarı ojeyi.




Sonra da bir cımbız yardımıyla şerit bantı sıyırdım.

Bu işlemleri yaparken hızlı olmanız gerek. Çünkü ojenin kurumaması gerekiyor desenin bozulmaması için.

Ve sonuç...




Şerit bantla çok yaratıcı desenler çıkarabilirsiniz.



Son olarak da Lionesse marka tırnak sticker/etiketlerini tırnaklarımın ortasına yine cımbız yardımıyla yapıştırdım.


Bu stickerları yapışkanları çok başarılı değil.




Tırnak etiketinin arkasında şu bilgiler var;



Ben stickerları tırnaklarımın ortasına yapıştırdım. Siz kenarlara da uygulayabilirsiniz.




Son kat cila olarak da Rimmel London 3D Plumping Top Coat u kullanarak daha parlak bir bitiş sağladım.


Bütün adımların tek bir fotoğrafa yansıması şu şekilde:



Sizce nasıl olmuş?




Yeni yazılarda görüşmek üzere...



















0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara