NYC SKY RISE LENGTHENING 843 CARBON BLACK MASCARA YORUMLARIM

Merhaba 

Bugün NYC markasının Sky Rise isimli kirpikleri uzatma vaadi olan rimelini/maskarasını anlatacağım.

NEW YORKCOLOR SKY RISE LENGTHENING MASCARA
NYC SKY RISE MASCARA


Bu maskarayı, gittiğim seyahatte kullandığım maskarayı evde unutunca hızlıca girdiğim Watsons'tan almıştım.
Fiyatı 8-9 TL ydi.

KİRPİKLERİ UZATICI RİMEL


Bu maskarayı açalı 5-6 ay oluyor ve hala kurumadı.

Fırçası kıl yapılı uca doğru incelen bir fırça.
Uca doğru inceldiği için de göz kapağımın köşelerindeki kısa kirpiklere ulaşmamda kolaylık sağladı.


NYC Sky Rise Maskara uzatma vaadini yerine getiriyor mu?


EVET. 



NYC Sky Rise Maskara kirpikleri yapıştırıyor mu?


EVET maalesef. 

Fakat aman aman bir yapıştırma söz konusu değil. Ben bu soruna maskarayı sürdükten sonra bir kulak temizleme pamuğuyla yapışan kirpiklerimi ayırarak çözüm buldum. Tabi bunu maskarayı sürdükten hemen sonra yapmanız gerekiyor.


NYC SKY RISE RİMEL


NYC Sky Rise Maskara ulaşılabilir fiyatı ve genel olarak da iyi bir performans sergilediği için benim severek kullandığım bir maskara oldu.


NYC Sky Rise Maskara ya mükemmel diyemem. Uzunluk verdiği gibi bence hacim de veriyor.
Tek eksi yönü kirpiklerimi yapıştırması.



Aylardır açık olduğu halde kurumaması da sevindirici.
Acil bir ihtiyacınız olduğunda ya da fiyatından dolayı tercih edilebilir bir maskara olduğunu düşünüyorum NYC Sky Rise'ın.


Maskara inceleme yazılarımın devamı gelecek.


Esen kalın...



0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara