GOLDEN ROSE ONLINE ALISVERISIM

Herkese Merhaba. Bugün sizlerle Golden Rose'un Online alışveriş sitesinden yaptığım son alışverişimi paylaşacağım.

(FOR ENGLISH PLEASE CLICK NAIL POLISHOPPING 2 )



Long Stay Matte liquid Lipstick 10 dışında hep oje aldım. Uzun süredir istediğim renklere kavuştuğum için mutluyum.























Aldığım ürünler çok sağlam paketlenmiş halde geldi.


 Hatta o kadar sağlamdı ki beni azıcık delirtti açmaya çalışırken.




Aldığım ürünlerin fiyatları için en altta faturamı görebilirsiniz.

Gelelim aldıklarıma...

GOLDEN ROSE RICH COLOR 142

GOLDEN ROSE RICH COLOR 05








GOLDEN ROSE RICH COLOR 143
GOLDEN ROSE RICH COLOR 57



Rich Color serisini sevmeyen yoktur sanırım.
Kalıcıklarını pek beğenmesem de renklere bayıldığım için almak istedim.






Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick 10

Evet ben de aldım! Sırf meraktan. Denildiği gibi ölü gelin makyajında kullanılabilir.




Çok soğuk tonlu bir lila. Bana hiç yakışmadığını söyleyebilirim. Ama almazsam çatlardım.




Ve sevdiğim Paris Collection ojelere. Bu seriyi sevdiğimi daha önceden de belirtmiştim. Klasik serileri her zaman severim.

GOLDEN ROSE PARIS COLLECTION 259

GOLDEN ROSE PARIS COLLECTION 08





Yeşil rengi nail art larda kullanmak için aldım. Bu seri hem kolay ulaşılabilir hem de çok fazla renge sahip.





 GOLDEN ROSE Ice Chic 20



Bu serinin şişesine bayıldım resmen. Golden Rose yine yapmış yapacağını. Golden Rose'un tüm oje şişelerinin tasarımını çok beğeniyorum.



20 numara bronz bir kahverengi.



Ve gelelim hediyelere.


50 TL üzeri alışverişe 2 tane Ice Chic oje hediyeydi. Kırmızı ve siyah renk göndermişler. Her zaman sık kullandığım renkler olduğu için sevindim.





GOLDEN ROSE  Ice Chic 69

GOLDEN ROSE  Ice Chic  40






Ve 5 oje alımına da bu oje tutucu hediyeydi.

Beğendim işe yarayan bir ürün. Alacaktım zaten böyle bir şey.




Son olarak da 2 tane minnak çok tatlı renk aldım.

GOLDEN ROSE EXPRESS DRY  26

GOLDEN ROSE WOW 72









İkisi de tam yazlık renkler. Mavi rengi yine nail art larda kullanmak için edindim.




Ve faturam. Online Alışverişten gayet memnun kaldım.

Ben işlemimi havale ile gerçekleştirdim. Sitenin tek eksi yanı sadece Garanti Bankası kredi kartına taksit var. Kapıda ödeme ve havale de var. Diğer banka kartlarıyla anlaşma yapması daha hoş olur bence Golden Rose'un.

(Edit: Golden Rose hem sitesini yeniledi hem de birsürü kredi kartına taksit imkanı sağladı. Ayrıca outlet kısmı açmışlar. Çok mantıklı )



Ve son olarak da aldığım belirtmek isterim ki GOLDEN ROSE RICH COLOR 05 and  PARIS COLLECTION 08 numara aynı renk değil. 



Benim Golden Rose'un Online Sitesinden alışverişim bu kadardı.


Daha güzel günlerde görüşmek üzere hoşçakalın.


ESEN KALIN!

5 yorum:

  1. hepsi çok tatlı, özellikle ice chic'lerden bronz kahveye bayıldım. yolum düşünce ojelere bir kez daha göz atacağım uzun uzun ^__^ güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, kesinlikle bakın . dediğiniz oje bir harika, almanız lazım :)

      Sil
  2. Hepsi çok tatlı ama en çok pastel tonlara bayıldım . Güle güle kullan canım 😍

    YanıtlaSil
  3. Garanti bankası sms ile kredi mi arıyorsunuz? Tıklayın: garanti bankası sms ile kredi

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara