Yaz Parfümü Önerisi: Yves Rocher Kiraz Çiçeği Edt Yorumlarım

Merhaba.

Bugün sizlere severek kullandığım Yves Rocher Kiraz Çiçeği Edt'den bahsedeceğim. Yves Rocher markasını seviyorum. Bugünlerde yaz mevsimi kendini pek hisettirmese de yaz bitmeden bu parfümü paylaşayım dedim. Ben bu parfümü online olarak almıştım. Çok az kaldı, bitmesin diye başka parfümlerle dönüşümlü kullanıyorum :)



Yves Rocher markasının müşteri ilişkilerini çok seviyorum. Gerek online alışverişte, gerekse mağazalarında hiçbir sıkıntı yaşamadım bugüne kadar. Özellikle mağazalarındaki satış elemanları çok güler yüzlü oluyorlar. Online alışverişte tester seçmiştim, göndermemiştiler. Daha sonra mail ile ulaştığımda bana istediğim o 3 testerı ve yanında neredeyse 10 tane başka ürün testerı göndermişlerdi. 


Parfüme dönecek olursak, başlıkta belirttiğim gibi EDT yani çok fazla kalıcılık beklemiyorsunuz, performansını beğendim. Ne vücut spreyleri gibi hemen uçuveriyor kokusu ne de parfüm kadar kalıcı. Yaz ayları için ideal bence. Yazın ağır kokulara katlanamıyorum.

Eğer çiçek kokularını seviyorsanız, bu parfümü de seveceksiniz. Mağazaya gidip testerına da göz atabilirsiniz. Ürünün fiyatı şu an 59 TL. Ama Yves Rocher sürekli kampanya yapan bir marka.

 Bu fiyatı hak ediyor mu peki?

Bence hak ediyor. Ürün bi de 100 ml. Bu bitince diğer çeşitlerine de bakmayı düşünüyorum. Bunu da tekrar alabilirim.

Siz bu parfümü kullandınız mı ya da testerına baktınız mı?

Kiraz çiçeği kokulu önerebileceğiniz başka parfüm var mı bana :)

Görüşmek üzere...

13 yorum:

  1. Hindistan cevizlisinide tavsiye ederim cok harika kokuyor 😊

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ettim mutlulukla kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Testerına bi bakmalısın :) Teşekkürler :)

      Sil
  3. Yazın bende hafif kokuları daha çok seviyorum bunu da merak ettim kiraz çiçeği ne güzel mağazaya gittiğimde deneyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de denemelisiniz ben çok seviyorum :)

      Sil
  4. Ben The Vert serisinin yeşil çaylı olanını kullandım bu yaz, yarım saat bile kalmadı bende kokusu😌 Keşke, bu kiraz çiçekliyi alsaymışım😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfümden parfüme değişebiliyor demek ki. Yeşil çaylı olan benim de aklımda dursun, teşekkürler :)

      Sil
  5. bende mağazaya gittiğimde bakacağım, yaz kokularını 4 mevsim çok severim 😌

    YanıtlaSil
  6. Bu harika kokuyor bayılıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, koklayan herkes çok beğeniyor :)

      Sil
  7. benimde sevdiğim bir koku bu , keşke biraz daha kalıcı olsa ama :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara