BUGÜNKÜ OJEM -1- Flormar Pearly Salmon Dust

Merhaba!

Artık ara ara Bugünkü Ojem ismiyle gönderiler paylaşmayı istiyorum. İlk konuğum Flormar'ın Pearly serisinden Salmon Dust isimli oje.

(FOR ENGLISH, PLEASE CLICK MANI OF THE DAY -1- (FLORMAR PEARLY SALMON DUST)





Pearly serisi adından analdığım kadarıyla inci parlaklığı vaad eden bir seri. Bu seriden ilk ojem bu oldu. Salmon Dust rengi için tam bir nude oje diyemeyeceğim.






Parlaklığı güzel. Ellerimi dikkat çekici kıldı. 


Yapısı çok garip cidden. Sanki köpük gibi. Kullandıysanız bu seriden bir renk, ne demek istediğimi anlayacaksınız.



Ojeyi genel olarak sevip sevmediğim konusunda kararsız kaldım. Sonuç çok güzel, ilginç bir rengi de var.



Kalıcılığı klasik Flormar ojeleri gibi 2 günden sonrası beni kurtarmıyor.

İçerisinde bolca ışıltılar mevcut.



Siz beğendiniz mi bu rengi?

Flormar Pearly serisinden önerebileceğiniz başka renk var mı? :)




Güzel günlerde görüşmek dileğiyle...




6 yorum:

  1. Çok güzel ya flormara bir gidersem bakacagim pariltili şeyleri seviyorum 😊

    YanıtlaSil
  2. Ben de dayanamıyorum parıltılara, çok güzel bir renk :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel canım çok yakışmış bayılıyorum böyle yanar döner renkli ojelere :))

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  5. Ben kullandım harika bir renk eve magazasında 1 tane kalmıştı kostum kaptım :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara