KOZMELA ALISVERISIM 2

Merhaba!

Son alışverişim Kozmela'dan aldıklarımı göstereceğim sizlere. 




Biten Organix şampuanımı almak için siteye girip, önce sepete bu ürünleri attım, en son şampuanı sepete atıp ödemeyi yapacaktım ki şampuanın tekli olarak stokta kalmadığını, set halinde başka ürünlerle saıldığını gördüm. O yüzden almadım. Hiç hoşuma gitmedi bu durum. Ama sepete attığım bu ürünlerden de vazgeçemedim :D  Ürünlerin bazılarını denedim bile.

Aldığım ürünlere bakacak olursak;

  • Trim  Pro Pembe Cımbız 



Benim aldığım cımbızlar kısa sürede köreliyor, bi de Trim markasının bu yatık uçlu cımbızına şans vermek istedim. Doğru açı ile işe yarıyor ama o da zorla. Hiç memnun kalmadım,önermem.

Pahalı cımbız almaya da gönlüm yok ama bu gidişle alacağım. Sizin tavsiyeniz var mı?

  • Essence Make Me Brow 02 Browny Brows




Sonunda kavuştuğum bebek! Ne gratiste ki artık Essence yok, ne de Kozmela'da göremiyordum. Daha açmadım, açınca kesinlikle yorumlarımı paylaşacağım.


  • Kalyon Oje Inceltici






Çok merak ettiğim bir üründü. Kuruyan oje üzerinde denemedim daha ama nail art fırçalarımı temizlemede kullandım. Çok memnuın kaldım.


Ve son olarak testerlar. Kozmeladan bir sürü alışveriş yapmış biri olarak normal şartlarda tester göndermediklerini söylemeliyim. Benim siparişimde Essence'in 06 numaralı dudak kalemi de bulunmaktaydı. Fakat tedarik edemediler, ben de tedarik edilene kadar beklemelerini rica ettim. Tekrar ulaşıp isterseniz ürünlerinizi gönderelim dudak kalemi olmadan dediler. Ben de kabul ettim. Bu yüzden tester konulmuş paketime yani. 
Tester konusunun benim için hiç bir ürün alışverişinde pek önemi yok artık. Bu mesele uzayıp gitmiş zaten.

Tekrar stoğa girince mail aldım ama bu sefer de cesaret edemedim yine gelmezse diye. O yüzden Essence 06 nolu dudak kalemi hayallerimi şimdilik erteledim.


İletişim açısından Kozmela'yı yeterli buldum bu süreçte. Dudak kaleminin ücretinin geri ödemesi de kredi kartıma yansıtıldı, sorun yaşamadım. 

Diğer Kozmela Alışverişim için tıklayabilirsiniz: KOZMELA ALIŞVERIŞIM 1



Yeni yazılarda görüşmek üzere :)


4 yorum:

  1. Ben Kozmela'dan sık sık alışveriş yapıyorum, her konuda hep çok memnun kaldım. Sanıırım biraz şans işi bu online alışveriş :-/ Hepsini mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz gibi şans işi, ben de genelde memnunum Kozmela'dan. :/ Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Hepsi de çok güzel mutlulukla kullan, bana da tester gelmemişti :D

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara