ORGANIX BIOTIN & COLLAGEN SAMPUAN YORUMLARIM

Merhaba!

Bugün benim için mucizevi bir şampuan olan Organix Biotin&Collagen Şampuan hakkında konuşacağım.




Ben bu şampuanla bir blog sayesinde 2 yıl kadar önce tanıştım ama üzerinden çok zaman geçtiği için hangisiydi hatırlayamıyorum.

Öncelikle 2 yıl önceki saçlarımdan bahsedeyim. Saçlarımı 3 sene gibi bir süre hiç kestirmemiştim. Bazıları için inanılmaz bir süre olabilir. Kestirmeme sebebim ise saçlarımın az, hacimsiz ve bir türlü uzamayışı oldu. Yanlış bir karardı.Hiç memnun olmadığım saçlarım için tek bulduğum çözüm kestirmemekti. O zamanlar kafam çok doluydu ve  her şey farklıydı... Neyse

Sonra hızlı saç uzatma yolları aramaya koyuldum. Bitkisel kürleri hepiniz duymuşsunuzdur. Ama ben onlarla hiç uğraşmak istemedim. Daha sonra bu şampuanı keşfettim.

İnternette çok olumlu yorumlar okudum. Dedim ki denemekten ne çıkar? Şampuanın vaadi hızlı saç uzatmak ve saça hacim vermek. E daha ne isterim diyip hem şampuanı hem de saç kremini satın aldım. O günden bu yana vazgeçilmezim oldu.


Saçlarımı uzattı ve dolgunlaştırdı. Benim o yıllardır uzamayan saçlarım uzadı, hatta çoğaldı. Hacim geldi. 

Peki sonucu tam anlamıyla ne zaman gördüm? 

Bir şişe şampuanı bitirdiğimde tam anlamıyla dedim ki bu şampuan işe yarıyor. Saçlarımın istediğim uzunluğa gelmesi 8-9 ayı buldu. Yani omuzlarımda olan saçlarım 10-15 cm uzadı.

Uzama düzenli olarak devam ediyor. O yüzden saçlarımı 4-5 cm kısalttım geçen şubatta . Böylelikle cansızlaşmış saç uçlarımdan kurtuldum.





Şampuan meselesine dönersek; saçlarınızı ilk şampuanlamada fazla köpürmüyor. İkinci şampuanlamada daha iyi köpürüyor. Maalesef saçlarımı sertleştiriyor. Çünkü içinde SÜLFAT yok. Kendi kremini kullandığımda saçalrımın sertliğini almıştı.

Benim gibi ince telli saçlarınız varsa sertleştirip, zor taranmasına sebep olabilir. Saç kremi kullanmak zorundasınız. Ben saç kreminden de 2 kutu bitirdim. Ama ikisini birden kullanmak bütçeme ağır geldiği için saç kremini bıraktım ve daha ucuz saç kremleri kullanmaya başladım.

"Yukarıda bahsettiğim sonuçları 2 günde bir saçımı yıkayarak elde ettim. "

2 yıl boyunca sadece bir kez John Frieda'nın şampuanını kullandım. Geri yine bu Organix'e döndüm. Bu kaçıncı şişem hatırlamıyorum. Fiyatına rağmen vazgeçemiyorum. Çünkü saçlarım çok önemli.

Bu fotoğrafta kestirmeden sonraki 5. ayımdı nitekim geçen gün gidip yine 5 cm kısalttırdım. Saçlarıma hiç kıyamıyorum ama bundan sonra senede en az 2 kez uçlarından aldırmaya karar verdim.



Ben bugüne kadar çoğu şişemi Kozmela'dan aldım. Bir kere Dermobakım sitesinden almıştım.

Ama en son Turuncu Kasa'dan aldım. İnternetten bulabildiğim en ucuz fiyat buydu. Bundan sonra ordan almayı planlıyorum. 30 TL 

Ben bu şampuan hakkında olumsuz yorumlar da okudum. Her ürün herkese iyi gelecek diye bir şey yok, bunun bilincinde olarak ben de bir şeyler alıp deniyorum. Denemeden bilemezsiniz özellikle bu tip bakım ürünlerini.


Şu ana kadar yazdığım en uzun yazı oldu herhalde. Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim :)

Yeni bir yazıda görüşmek üzere.





4 yorum:

  1. Organix'in ben de sea mineral serisini kullanıyorum, evet sertleştiriyor ama sülfatlı şampuanlar saç derimi yara yapıyor. Maske ve kremlerle saçlarımı yumuşatıyorum. Ben de çok seviyorum bu markayı. :) Saçlarınız da gerçekten çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Organix'in diğer şampuanlarını da denemek istiyorum aslında :) Sea mineral serisi de aklımda bulunsun. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  2. Kakao yağlısını kullanmıştım ben de önceden ama iyice kurutmuştu saçlarımı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı sıkıntıyı yaşasam da aldığım sonuçtan çok memnunum o yüzden vazgeçilmezim, ona da katlanıyorum :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara