Golden Rose Matte Lipstick Crayon 05 - 11 Yorumlarım





Bugün çok sevdiğim bu Golden Rose Matte  Lipstick Crayon ların 05 ve 11  numarasının yorumlarımı aktaracağım. Öncelikle bu rujlara bayıldığımı söylemeliyim. Hele ki aldığım günden itibaren 11 numarasını bir hafta boyunca her gün kullandım.





Öncelikle Golden Rose'un internet sitesindeki açıklamalarına bakalım:
"Golden Rose Matte Lipstick Crayon kadifemsi, mat, yumuşak formülü ve yoğun kapatıcılık özelliği ile kolayca sürülür. İçeriğindeki güçlü nemlendiriciler ve E vitamini dudakları besler,kurumasını önler. Paraben içermez, dermatolojik olarak test edilmiştir."




Benim deneyimlerime gelecek olursak; kalıcılığı herhangi bir mat rujla eş değer. Dudakları çok fazla kurutmuyor ki bu içerdiği E vitamininden kaynaklanıyor. Yapısı yumuşacık! Yağ gibi kayıp gidiyor bir mat ruja kıyasla. Duruşu da çok mat değil kesinlikle.

Gelelim bu rujların bir kaç olumsuz yönüne;
  • Adı üstünde bunlar crayon yani boya kalemi şeklinde ve uçları çok kalın. Benim gibi ince dudaklarınız varsa dudağınızı çerçevelemede sıkıntı yaşayabilirsiniz. Bunun içim çözümse ruju sürmeden önce ya ten rengi bir ya da kullanacağınız ruja yakın bir tonda dudak kalemiyle çerçevelemek. Ama azmederseniz dudak kalemsiz de sürebilirsiniz tabii :)


  • İkinci olarak da bu rujlar kalem gibi açılıp kapanabilen bir mekanizması yok yani kalemtraşla açmanız gerekiyor. Ve o şekilde de maalesef çok ürün kaybı yaşıyorsunuz. İnstagramdaki bloggerlar da buna çare olarak aşağıdaki fotoğrafta da gördüğünüz gibi rujun arkasındaki kısmı çıkarıp arkadan kalemi ittirmekte bulmuşlar. Bence de güzel bir yöntem. 
Burdan Golden Rose' a önerim bu rujları açılıp kapanabilir bir mekanizmada yapmaları.


Şimdi de rujların renklerini yakından inceleyelim:




11 numara açık gül kurusu renginde, çok doğal bir ton.
05 numara ise koyu vişne çürüğü çok hoş bir renk.
İkisinin de yapısı aynı.



Bu seride 15 farklı renk seçeneği mevcut. 
Ben bu rujları A101 Marketlerinden birinden almıştım.
Fiyatı 7-8 TL civarındaydı. Golden Rose'un sitesinde ise şu an 14,25 TL.



Siz Golden Rose'un online alışveriş sitesinden ve kiosklarından, parfümerilerden, Gratis, Watsons gibi kozmetik zincirlerinden kokaylıkla uşabilirsiniz.

Ben kesinlikle diğer renklerini de deneyimlemek istiyorum.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. 

Esen kalın!









2 yorum:

  1. Bende severek kullanıyorum. Sizdeki renkleride görmüş oldum, yazı için teşekkürler. Bana da beklerim^^ https://sanatinsaklisirlari.blogspot.com/2019/02/golden-rose-matte-lipstick-crayon-10-ve.html

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara