NASIL BLOG AÇMAYA KARAR VERDİM?

MERHABALAR :)
 
   Bundan 2 sene önce  internette bir kozmetik ürünü araştırmıştım ve güzellik bloglarıyla tanışmam bu vesileyle oldu. O ilk okuduğum blogun tüm yazılarını okudum ve diğer bloglara da bulaştım tabi.
   Günümüzde sosyal medyanın gücünü bilmeyenimiz yok fakat ben blogları daha çok seviyorum. Her ne kadar herkes sosyal medyaya daha çok ilgi gösterse de bir ürün almadan önce araştırmak için tabii ki de önce Google'a soruyoruz o ürünü ve bizi çoğunlukla bloglara yönlendiriyor o da.



    Ben bloglardan o kadar yararlandım ki bıgüne kadar anlatamam. Umarım ben de deneyimlerimle insanlara yardımcı olabilirim.

     Gelelim benimle ilgili şeylere. Asla ne bir makyaj sanatçısı ne de bir uzmanım. Kedileri çok severim. Vazgeçemediğim tek renk de siyahtır.


     Peki bu güzellik blogu olma iddiası bulunan blogda neler mi okuyacaksınız?

     Başta kozmetik  daha sonra da bakımla ilgili ip uçlarıma ve tırnak süsleme çalışmalarımla (nail art)ilgili yazılar okuyabilirsiniz.
   

      Güzel yazılarda görüşmek üzere!
resim devianart sitesinden alıntıdır.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara