WATSONS OJE ALIŞVERİŞİ



Yeniden Merhaba!

                          (FOR ENGLISH PLEASE CLICK NAIL POLISHOPPING 1)

Evet yine bir alışveriş yazısıyla karşınızdayım.
Alışveriş canavarı olduğumu anlamışsındır şimdiye kadar bütün yazılarımı okuduysanız.
Keşke azaltabilsem alışveriş miktarımı.
Ama bu ara pek de mümkün görünmüyor.

Bu haftasonu Rimmel London'ın Nail Nurse ürünlerinde 1 alana 1 bedava vardı. 
Ürün fiyatını da çıkarmadıkları için her zaman gidip almak istediğim ama almadığım tırnak bakım ürünlerinden aldım.


Ve yanında da 2 tanecik(!) oje aldım.

Tabi Golden Rose güzelliğini de unutmamak lazım.


  • Rimmel London Nail Nurse Perfectionail :



           Bu ojeyi ister tek başına ister de ojenizin altına kullanabiliyorsunuz.
              Baz oje olarak kullanıldığında tırnağı ojenin vereceği zararlardan koruyor.
Tek başına kullandığınızda da tırnak yüzeyini düzgünleştirip yüzeyindeki çukur vs. sorunlarını çözüyor.
MUŞ. 


  • Rimmel London Nail Nurse  Nail Base & Top Coat:





Bu ojeyi de hem baz oje hem de üst cila olarak kullanabiliyorsunuz.
Baz oje olarak kullandığınızda daha düzgün bir yüzey, daha güçlü,sağlıklı tırnaklar vaad ediyor.

Top coat olarak yani üst cila olarak kullandığınızda da parlaklık veriyor.
MUŞ.


  • Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping:






Bu oje ise üst kat olarak kullanılıyor. Vaadi ise 3 boyutlu muhteşem bir parlaklık katıp 6 güne kadar ojenizin ömrünü uzatmak.
MIŞ.

Bunların hiçbirini daha kullanmadım.
 Deneyimleyip yorumlarımı paylaşacağım.

  • Rimmel London  Finishing Touch Glitter Top Coat:




Bu oje ise benim kullanmayı en çok sevdiğim minik simli ojelerden. Buna da ne zamandır göz koymuştum, kısmet bugüneymiş.

Hali hazırda elimde Alix Avien 221 olduğu için bunu almak istemiyordum. Ama bu Alix Avien 221'den daha farklı çünkü bunun içinde yanar dönerli simler var. 
Ne büyük fark diyecek misiniz bilmem ama benim için çok büyük bir fark.

  • Golden Rose Paris Collection 236:


Golden Rose'un Paris serisini ben çok beğeniyorum halen ilk ojelerim bu seridendir.

Şişe tasarımı ise bir klasik ve ben çok seviyorum.



           Golden Rose Paris Collection 236 nolu renk ise bir su yeşili.

Mint yeşili denemez bence. Tam bir yaz rengi.

Aslında daha çok beğendiğim oje oldu ama şimdilik yeter dedim. Bravo bana (!) :)

Bu da alışverişimin fişi:


Yine bir depresyon alışverişi yazısını okudunuz.

Alışverişten sonra çektiğim bu mis çiçeklerle şimdilik bugünü kapatıyorum.

Bu çiçeklerin adını bilen var mı?

Esen kalın!













0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara