Hızlı Saç Uzatma Yöntemleri



Kuşkusuz bir kadının en önemli aksesuarı saçlarıdır. Saçınızın rengi, dokusu ve tabii ki de uzunluğu sizi rezil de edebilir, vezir de!
Bu yazıda sizlere kişisel tecrübelerimden yola çıkarak yıllarca gıdım gıdım uzayan saçlarımdan çektiklerimden ve çözüm yollarımdan bahsedeceğim.
Böyle mi ölçülüyordu saç uzunluğu :)







    Benim saçlarım çok ama çok ince telli ve çok da yıpranmıştı. Saçlarım çok az uzuyordu ve ben de asla kestirmedim çünkü uzun olmasını istiyordum. Bildiğiniz 4 seneye yakın bir süre saçımı hiç kestirmedim. Ve bunun ne kadar büyük bir yanlış olduğunu çok sonradan öğrendim.

     Saçımı kestirmiyorum ama uzamıyor neden? Saçımda boya yok ama neden uzamıyor? 
Bunun bir sürü sebebi olabilir. Ben İnternette hemen araştırma yapmaya koyuldum. Ve maalsef ki yine adını hatırlayamadığım bir blogta Organix Biotin and Collagen isimli şampuanın yorumlamasına denk geldim. Ve dedim ki işte kurtarıcım. 
     Hem saçınızın uzamasını sağlayan hem de dolgunluk vermeyi vadeden bir şampuandı. Vaatlerini yerine getirdi mi? EVET! 
     2 yıldır kendisinden vazgeçemiyorum. Şampuanla ilgili ayrıntılı bilgilere bakacak olursak şampuanın içinde bulunan ProVitamin B7 biotin ve collagen saçları besler, her bir tele dolgunluk ve sağlık verir. 
         Şampuanı ben bir kaç istisna dışında 31-33 TL arası bir fiyata Kozmela sitesinden alıyorum. Gratis ve Watsons indirim dönemlerinde yakalayabilirseniz tadından yenmez.
     Şampuanın içinde zararlı maddeler yok. (sls,paraben gibi.) Daha sonra Organix Biotin ve Collagen şampuanıyla ilgili yorumları ayrıntılı olarak da paylaşacağım.
    Saçlarımı uzattı kesinlikle tavsiye edebilirim. Peki bu şampuanı kullandık. Başka ne yapalım?
  1.  Saçınızı sık sık kestirin. Benim gibi saçlarınıza kıyamıyorsanız 3 ayda bir 2-3 santim kestirerek ne kadar güzel bir şey yapmış olduğunuzu göreceksiniz.
  2.  Her gece saçınızı tarayın. Saç diplerimizdeki doğal yağ saçlarımıza çok iyi gelir ve saçlarımızı besler. Tarayarak bu yağın saç tellerinin gövde kısımlarına ulaşmasını da sağlayın.
  3.  Banyoda şampuanlama sırasında kafa derinize masaj yapın. Böylelikle kan dolaşımını hızlandırıp hücrelerin harekete geçmesini sağlarsınız. 
     Benim verebileceğim ipuçları şimdilik bu kadar. Umarım saçlarımız hep uzar biz de çok mutlu oluruz! 
Esen kalın!

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara