MAX FACTOR COLOUR ELIXIR RUJ 894 RAISIN YORUMLARIM

Merhaba.

 Bugün çok sevdiğim bir ruj olan Max Factor Elixir Ruj serisinden 894'ü paylaşacağım.



Bu serinin ambalajı altın renkli ve gerçekten çok şık duruyor.

Benim rengim 894 Raisin ise kahverengilik içeren pembe bir ruj. Ama beyaz tenliler için olan pembelerden değil.

Sürümü çok kolay, yağ gibi kayıp giden rujlardan.

Günlük kullanım için ideal bir ruj.



Ben buğday tenliyim ve bana bu pembenin uygun olduğunu düşünüyorum.

Ne içinde nude duracak kadar çok pembelik  ne de buğday tene yakışmayacak açık pembelik içeriyor.


Fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere parlak bitişli bir ruj.

Kokusu hoş geliyor benim burnuma.

Parlak bitişli rujların kalıcılığı malumdur ama bu ruj beni çok şaşırttı. Kesinlikle bu tarzdaki çoğu ruja göre daha kalıcı.

 Bu yüzden hazır yaz aylarındayken bu ruj serisine şans verebilirsiniz.


Bu serinin normal fiyatı 45.50 TL ama ben %50 indirimle Watsons'tan almıştım. 

Max Factor zaten sık sık indirime giren bir marka. Bu serinin diğer renkleri de hoş, belki size uyan daha güzel renkleri vardır.




Siz Max Factor Colour Elixir  rujlardan denediniz mi?

Güzel günlerde görüşmek dileğiyle.

Esen kalın...



6 yorum:

  1. Renk çok guzelmis gule gule kullanin 😊

    YanıtlaSil
  2. Dışı ayrı içi ayrı güzel mutlulukla kullanın :))

    YanıtlaSil
  3. ben de max factor elixir serisini seviyorum. özellikle 711 ve 755'i. kalıcı olmazmış gibi bir his verse de önce, sürdükten bir süre sonra kalıcı hale geliyor.

    YanıtlaSil
  4. 711 ve 755 de çok hoş renklermiş ilk fırsatta bakayım :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara