Wet'n Wild Megalast Lip Color - Rose Bud & Bare It All Yorumlarım

Merhaba

Bu yazımda Wet'n Wild  markasının Megalast Lip Color serisinden  Rose Bud ve Bare It All isimli renklerini inceleyeceğim.





Rose Bud'ı alalı 1 sene oldu. Yani yapıları değişmeden önce almıştım. Tebeşir gibi deniliyordu ama bence değil, en azından bu rengi tebeşir gibi değil. Tebeşir gibi demek bence Flormar'ın dudak kalemleri gibi demektir ve eski yapısı dahi böyle değildi bu rujun.  Bare It All rengini ise 1 ay önce aldım ve bunun sürümü daha kolay kesinlikle.




Öncelikle renk gösterimlerini dudakta yapmak bence yanıltıcı olabilir. Çünkü herkesin dudak rengi farklı. Hatta ten rengi de farklı ve renk farklı bir şekilde çıkıyor dudağa ve tene. Yine de ben kolumun üzerine yapmayı daha sağlıklı buluyorum yardımcı olabilmek adına.



Wet'n Wild Megalast Lip Color - Rose Bud



Bu renk adı üstünde tam bir gül goncası. Gül kurusu olduğunu düşünmüyorum. İçinde pembelik olan bir ruj. Ben buğday tenliyim ve kendime yakıştırıyorum. Nude değil kesinlikle, dudağınıza sürdüğünüzde "ben burdayım"diyor.



Wet'n Wild Megalast Lip Color - Bare It All

Benim için nude( ten rengi) ruj budur! Benim dudak rengime ve ten rengime uyan nadir nude rujlardan. İçinde kahverengi ve pembe barındırıyor bence. 
U


Koyu göz makyajıma ruj olarak ya da günlük hafif makyaj yokmuş gibi makyaj yapmak istediğimde elimin hep gittiği rujlardan birisi oldu.




Z


Bu renk bende nude durdu ama arkadaşımda ben kahverengiyim diye bağırdı. 

Özellikle nude rujlarda dudağınıza denemek en sağlıklısı.




Gelelim tek sıkıntılarına, AMBALAJI! 

Bir yıl önce aldığım Rose Bud renginin halini görüyorsunuz; içler acısı. Fazla yanımda taşımıyorum. Çünkü kapağı açılıp ruj her yere bulaşıyor. Temizlemedim ki siz de görün. E diyelim ki bu fiyata olsun bu kadar ama Maybelline en ucuz kırmızı ambalajlı serisi bile bundan daha iyidir.




Özetlemek gerekirse, 



Wet'n Wild Megalast Lip Color serisi mat, sürümü kolay ve kalıcılığı ortalama olan bir seri.




Fiyatı 10-12 TL arasında hatırladığım kadarıyla. %30 indirime girince hele tadından yenmez. Gerçi ben hep normal fiyatından aldım çünkü zaten çok uygun fiyatlı.


Wet'n Wild markası ülkemizde sadece Gratis'lerde satılmakta ne yazık ki. Keşke daha çok noktada satılsa.



Güzel günlerde görüşmek üzere...


ESEN KALIN.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara