JOHN FRIEDA CURL REVIVER BUKLE BELIRGINLESTIREN SAC KOPUGU YORUMLARIM

Merhaba. 

Bugün severek kullandığım tesadüfen görüp aldığım JOHN FRIEDA CURL REVIVER Bukle Belirginleştiren Saç Köpüğü hakkıdaki yorumlarımı paylaşmak istiyorum.



Ne işe yarıyor?

Sizin de benim gibi dalgalı veya kıvırcık saçınız var ama şekilsiz duran saçlarınız varsa bu ürünü kullanabilirsiniz.

Benim saçım dalgalı fakat bukleleri çok belirsiz. Yani saçım ne dalgalı ne de düz gibi duruyor.

İşte bu ürün de belirsiz olan buklelerimi belirginleştirip doğal bir görünüm yakalamama olanak sağlıyor.




Nasıl kullanıyorum?

Öncelikle kutuyu iyice çalkalıyoruz.

Ürünün arkasında yazdığı gibi banyodan sonra ıslak saçlarımın uçlarından tutup sıkarak uyguluyorum. 

Ben saçımı 2 tutama ayırarak yapıyorum çünkü saçım az.



Daha sonra ise saç kurutma makinesinin ucuna taktığım vigo (bknz. vigo ) ile saçlarımı kurutuyorum.


Saçlarımda köpük olduğu için kupkuru olmuyor uçları. Biraz yapışmış gibi görünebilir. Endişelenmeyin.

Çünkü sabah uyanıp saçlarınızı taradığınızda yapışıklık gidiyor sanki hiç köpük kullanılmamış gibi belirgin bukleleriniz ortaya çıkıyor.


Dediğim gibi saçınızı sertleştirmiyor. Belirgin bukleleriniz 2 güne kadar dayanıyor. Ben zaten 2 günde bir saçımı yıkıyorum.




Saçımın elektirklenmesini önlüyor.

Buklelerimi belirginleştiriyor.

Termal koruyucu ve UV Güneş Filtresi de içeriyor.




Bu benim 2. şişem. Ürünün normal fiyatı 28 TL. Ama ben Watsons indiriminden 16-17 TL ye aldım iki şişeyi de.

O kadar vazgeçilmez bir ürün oldu ki benim için başka maceralar aramaya gönlüm yok. Ama aklımda başka köpükler de var. 

John Frieda'nın yine bu serisinin şampuanı ve saç kremi de mevcut. Dream Curls saç kremini kullanmıştım ve ondan da memnun kalmıştım.




Bu şişenin de sonuna geldiğim için köpük biraz az çıktı aslında daha güzel bir görüntü sağlıyor :)

Ayrıca dün banyodan hemen sonra kullanamadım. Kuru saçlarıma uyguladım ilk kez. Islak saça uyguladığımdaki sonuca yakın bir sonuç aldım.

Özetlemek gerekirse; 

JOHN FRIEDA CURL REVIVER bukle belirginleştiren saç köpüğünü buklelerinizi belirginleştirmede doğal bir görünüm sağlamanızına olanak veriyor.

Ben çok memnunum.


Daha güzel günlerde görüşmek üzere...












0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara