Aliexpress Alışverişim 2 ( Ürün değerlendirmeleriyle birlikte )

MERHABA!


(FOR ENGLISH ON LULAA LIQUID TAPE, PLEASE CLICK  ALIEXPRESS White Peel Off Liquid Tape Latex "Lulaa" Review )



Yeni bir Aliexpress alışveriş yazısı daha yazıyorum.
Bu alışverişimde 3 farklı ürün göstereceğim.

İlk olarak almayanı dövdükleri fırça setlerinden  ben de bir tane aldım.



Benim aldığım bu fırça setinin fiyatı 5.69 $ dı.
Elime   tam 1 ayda  ulaştı.



kainuoa store  isimli satıcıdan aldım.
Gelelim fırçaların detaylı görünümlerine.
5 tane yüz için fırça ve 5 tane de göz makyajı için fırça bulunmakta setin içinde.



Fırçaların tüyleri yumuşacık.



Yıkadım ve tüy dökmediler.


İlk açtığımda fırçalarda ağır kimyasal bir koku vardı.

 Yıkadığımda bu koku biraz olsun gitmişti .



Ben pembe- gümüş saplı olan renginden aldım.



Fırçaları kullandıktan sonra da detaylı yorumlarım gelecek.


(EDIT: Yüz fırçaları sonraki yıkamalarımda tüy döktü ve tüyleri sıvı fondöten uygulamaya hiç uygun değil. Göz fırçaları nispeten daha iş görür durumda. Bir daha alacak olsam sadece göz fırçalarını alırdım.)


İkinci olarak ise soyulan oje aldım.



Benim aldığım bu soyulan ojenin fiyatı 1.31 $ dı.


Elime bu da 1 ayda  ulaştı.
LULAA boutique nail shop  isimli satıcıdan aldım.


 Peki soyulan oje ne demek?


Tırnak sanatıyla ilgilenenlerin ya da instagramda bolca bu ürünün kullandığı videolara denk gelenlerin bildiği bir şey.


Bu malzemeyi tırnağın etrafına sürüyorsunuz. Aslında bir tür tutkal bu ürün.
2-3 dakikada tamamen kuruyup rengi şeffaflaşıyor.
Daha sonra da soyulan ojeyi çekip etrafa taşmamış güzel bir maniküre sahip oluyorsunuz.



Bu ojeyi denedim ve çok başarılı.
Unutmadan da şunu belirtmeliyim ki çok ağır bir kimyasal kokusu var. Aman dikkat.


Üçüncü olarak da yine almayanı dövdüklerini fırça temizlerken kullanılan brush egg lerden aldım.


Bu fırça temizleme aletinin fiyatı 0.92 $ dı.


  Watsonslarda satılan buna benzer brush eggleri de görmüşsünüzdür. Onlar 9-10 TL ye satılıyor. Ben bunu 3 TL gibi bir fiyata almış oldum. Tabi 1 ay beklemek zorunda kaldım gelmesi için.



Elime bu da 1 ayda  ulaştı.


Gather Beauty Style   isimli satıcıdan aldım.
Bunu da denedim ve gayet başarılı bir fırça temizleme aparatı.


Benim alışverişim bu kadardı.
Daha önce yazmış olduğum  7 Adımda Aliexpress Alışveriş Rehberi isimli yazıma da göz atabilirsiniz.


Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Esen kalın!

x

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara