BIM MARKET ALIŞVERİŞİM (GARNIER SUNSCREEN BABY IN SHADE- HOBBY SEYAHAT SETİ )

Bugün sizlerle BİM Marketlerden birisinden yaptığım alışverişi paylaşacağım.





Bu alışverişim bakım üzerine oldu. Vücuduma kullanmak için uygun fiyatlı Garnier'in güneş kremi ve Hobby Kozmetik'in seyahat setini aldım. Yakından inceleyelim.









GARNIER AMBRE SLOAIRE BABY IN SHADE SPF50+ GÜNEŞ KREMİ:






Ürün 50 ml ve fiyatı da 9.90 TL idi. 50 ml'lik bir ürüne göre çok uygun fiyatlı.


SPF 50+ korumasına sahip güneş kremimiz bebeklerin ve çocukların kullanımı için üretilmiş.


Paraben ve parfüm  içermiyormuş. Parfüm içermemesinin hassas ciltler için önemli olduğunu düşünüyorum. 

GARNIER SUNSCREEN BABY IN SHADE içerik



Ayrıca hipoalerjenik formülü sahip, pediatrik olarak da test edilmiş yani çocukların kullanımına uygun. Tabi test edildi diye çocuğunuzda veya bebeğinizde %100 güvenle kullanabilirsiniz diye bir şey yok. 


Hiçbir marka da bunun garantisini vermiyor. O yüzden özellikle bebeklere kullanırken 2 kere düşünmek gerek bence. 


Mineral filtre içeriyor. 

Mineral bazlı koruma ne demek peki?
Çinko oksit içermesi mineral filtre içerir anlamına geliyormuş ve çocuklarda daha güvenilir olduğu düşünülüyormuş. Neyse ürün incelemesini bir kenara bırakayım ben :)



Peki geri kalan içeriği o kadar masum mu bakalım?



GARNIER SUNSCREEN BABY IN SHADE ingredients içerik




İçinde PEG denilen kimyasal bir bileşen var ki o da kansere yol açan bir madde. 


Bu güneş kremini yağlı yüzümde de deneyeceğim bakalım. Eğer çok yağlı bir his bırakırsa anca vücudumda kullanabilirim. 

Deneyimleyip yorumlarımı paylaşacağım.


HOBBY SEYAHAT SETİ





Bu setin fiyatı ise 4 TL idi. İçerisinde şampuan, vücut şampuanı ve el-vücut losyonu var. 


Ürünlerin hepsi 75 ml.




Bu fiyata çok uyguna denk geldiğini söyleyebilirim. 

Hem de deneyimlemiş olacağım. Bazen uygun fiyatlı ürünler harika çıkabiliyor.


Classic Lotion- El ve vücut Losyonu







Kokusu çok hoş, çabucak cildim tarafından emildi. Kokusu da hoş. Severek kullanacağım bir ürün olacak gibi.




Argan Yağı ve Papatya İçeren Şampuan;



Bunun kokusu da eh idare eder fakat daha kullanmadım. Kuru ve yıpranmış saçlar için uygun.






Hobby Fresh Care Orkide Vücut Şampuanı


Saçlarımı sonradan fark ettim. Kusura bakmayın.



Daha önce hiç vücut şampuanı kullanmadım. Duş jelinden bir farkı var mı kullanıp paylaşacağım. Bunun kokusu da güzel.





Seyahatler için harika olan Hobby'nin bu setine bayıldım. Etrafınızdaki bim marketlere bakabilirsiniz bu set için. Gerçi başka yerlerde de olabilir.



Benim BİM Market Bakım Alışverişim bu kadardı. 


(Yine lafı çok uzattım tabi)


Esen kalın!

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara