MAYBELLINE ROCKET VOLUME MASKARA

MERHABA!

Bugün son 1 aydır severek kullandığım Maybelline'in maskaralarından Rocket Volume Express'ten bahsedeceğim.



Maskaranın yapısı ilk açtığımda ve hala da tam kıvamında, ne sıvı ne de kuru. Maybelline maskara konusunda iddialı bir marka zaten.

Kirpiklerimi uzatıyor ve hacim de sağlıyor. Yine de benim istediğim bi tık daha fazla hacim. Gün boyu akma, bulaşma veya dökülme yapmıyor. Çıkarması için de yine çift fazlı göz makyaj temizleyicileri veya yağlardan yararlanmalısınız.

Övgüleri hak eden bir maskara olduğunu düşünüyorum. 

Aşağıdaki fotoğrafta gözlerimin maskarasız ve maskaralı halini de fotoğraflamaya paylaştım.



Alt kirpiklerime normalde rimel kullanmıyorum, temizlemesi zor diye. Etkisini göstermek için alt kirpiklerime de uyguladım. Biraz örümcek bacağına benzemiş alt kısımları 😂

Üst kirpiklerim son aylarda bayağı bir hacimsizleşti, nedenini çözemedim ama artık göz makyajımı hindistan cevizi yağı ile temizlemeye başladım.

Yani üst kirpiklerimde istediğim etkiyi alamamın sebebi benim kirpiklerimden de kaynaklanıyor olabilir. 



Sonuçtan memnunum aslında, ama benim için mükemmel değil. Aramaya devam diyorum 🙈🙈🙈

Fotoğraflarda 1 kat uygulanmış halini görüyorsunuz.

Dikkat etmezseniz kirpiklerinizi yapıştırabiliyor birbirine.

Özetle, Maybelline Rocket Volume Express Maskara benim için sevdiğim ve tekrar alınabilecekler listesinde yer alan bir ürün oldu. Eminim çoğu kişi bu ürünü çoktan deneyimlemiştir.


Sizin yorumlarınızı da merak ediyorum. Görüşmek üzere!


19 yorum:

  1. Maybellıne maskaralarını her zaman sevmişimdir buda sevdiğim bir rimelii bende son bir aydır kullanıyorum yakında yazısını yazmayı düşünüyorum güle güle kullan canım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, senin de yorumlarını bekliyorum :)

      Sil
  2. Bir de Max Factor Masterpiece denemelisin...

    Bu arada takipteyim... ÇEKİLİŞİME ve bloguma beklerim.

    makyajbox.blogspot.com ve berilcimcime.blogspot.com

    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipteyim ben de, ona da bi bakayım. Sevgiler :)

      Sil
  3. Ne kadar ilginç ve güzel bir fırça yapısı. Çok uzatmış yalnız, bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum, denemenizi öneririm :)

      Sil
  4. Cok hos durmus bence canm :) minik kirpikli biri olarak terchm uzatandan yana benimde <3

    YanıtlaSil
  5. Bunu da listeye ekleyeyim bakalım. Birde bunu deneyeyim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Maybelinne rimel konusunda iddialı bu rimeli de bloglarda çok okuyorum
    İyi günlerde kullan....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle Maybelline diyince benm ilk aklıma hep maskaraları gelir. çok teşekkürler

      Sil
  7. çok sevdiğim maskaralardan biri, bir tane de yedeğim var ve çok beğeniyorum sonucunu :)

    YanıtlaSil
  8. Maybelline ben hiç kullanmadım. Alt kirpikler de ben de sevmiyorum. Sonuç güzel görünüyor bence bu marka aklımda olsun. Teşekkürler canım 😘

    YanıtlaSil
  9. Maybelline maskaralari eskiden cok severdim artik eski performansi alamiyorum kirpiklerim dokulmeye basladi sanirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa olabilir dediğiniz gibi, bi süre dinlendirmeyi deneyin bende çok işe yaradı kirpiklerim kendine geldi

      Sil
  10. Maybelline in tüm maskaralarina bayılıyorum doğrusu 😊 Güle güle kullan canım. Sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maybelline bu konuda cidden başarılı, sevgiler :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara