H&M OJELERIM

Merhaba!

Bugün severek kullandığım ve indirim olsun olmaksızın renklerine dayanamayıp aldığım H&M markasının ojelerimi sizlerle paylaşacağım. Bildiğiniz gibi H&M daha çok giyim markası olarak tanınıyor fakat kozmetik bölümünün hayranı da çok. Hem uygun fiyatlı hem de kaliteli ürünler bulmak kolay gerek makyaj malzemelerinde gerekse ojelerde.


H&M ojelerime daha yeni 2 tanesini eklemiştim fakat bu fotoğrafları daha önce çektiğim için onlara burda yer veremiyorum. Bende olan renklerin isimleri şu şekilde; Raspberry Taffy, Nocturne, October Russet, Precious



Renkleri görmeden önce genel olarak bahsetmem gerekirse, H&M ojeleri -burdaki ojeleri- tek katta kapatıcı, tırnağınıza renk vermeyen, kalıcılığı orta düzeyde olan ojeler benim fikrime göre. Açık renklerde bile tek katta kapatıcı olması benim çok hoşuma giden özellikleri. Bazı ojelerin kokusu beni rahatsız ediyor fakat H&M ojelerinde o kadar rahatsız edici bir koku yok. 

Kaliteli ojeler olduğunu söylemeliyim, sürümü gayet kolay.


Renklere bakacak olursak;


H&M RASPBERRY TAFFY


Tek kat sürülmüş halini görüyorsunuz, fakat düzgün süremezseniz rahatlıkla 2. katı da sürebilirsiniz, ağırlaşmıyor tırnağınızda 2. kat.
Bu renk tam bir yaz pembesi değil mi, pastel tonları günlük hayatta sürmeyi pek sevmesem de nail art için çok gerekli oluyorlar. Ayrıca bu oje Golden Rose Express Dry 26 ile de neredeyse aynı. Bunu bulamazsanız ya da fiyatından ötürün almazsanız Golden Rose'u tercih edebilirsiniz fakat ben Golden Rose için 2 hatta 3 kat gerekiyor tam verimi almak için. Ben Raspberry Taffy'i öneririm.




H&M NOCTURNE

En sevdiğim ojelerimden birisi bu simli koyu mavi oje. Mavi rengin aşığı değilim fakat bu oje içerdiği simler ve renk tonuyla oje koleksiyonumun en güzellerinden birisi. Simli olmasına rağmen ojeyi temizlemesi nispeten kolay.




Güneş ışığında gerçek güzelliği ortaya çıkıyor.



H&M PRECIOUS

Şişesinde durduğu gibi durmayan ojelerden birisi bu Precious rengi. Tırnağımda gördüğünüz üzere altın sarısı fakat şişesinde daha çok duochrome gibi duruyor. Tek kat sürülmüş hali fotoğraftaki.

 Güneşte ya da kapalı ortamda şişesinde görünen o tüm renkleri ben yakalayamadım, keşke yakalasaydım. Yakalayan varsa beni de aydınlatırsa sevinirim :)

Bu oje de içinde simler barındırıyor ve temizlerken beni uğraştırdı doğrusu.





H&M OCTOBER RUSSET

İsminden de çıkaracağımız gibi tam bir sonbahar rengi. Gerçi bu renk gün batımını da andırmıyor değil. Ben sonbaharda bu tonu kullanmayı çok seviyorum. Turuncu ama bak kabağı rengi ya da kiremit rengi ya da yanık turuncu. Öyle bir tonu var. 

Bu ojeyi aldıktan sonra bir baktım Flormar'ın da bu tonda bir ojesi varmış. Onu da aldım,  Flormar'ın klasik serisinden 489 Hot Sun. Flormar'ı ne kadar sevsem de H&M bu serisini tavsiye ederim.



Gelelim fırça yapısına. Fotoğrafta gördüğünüz gibi ince bir fırçası yok ama kalın da denemez. Ucu oval ve bu da sürümünü kolaylaştırıyor. Fırçanın kılları yumuşak ve ergonomik diyebilirim. En sevdiğim fırça bu ojelere ait. 

Bence bu fırçaları Türk firmaları da incelemeye alsın ve bunlardan üretsinler :)




Son olarak fiyatlarından bahsedecek olursam indirimsiz fiyatları 12-13 TL olması lazım, bu fiyatı hak etmediğini düşünenler var fakat ben hak ettiğini düşünüyorum eğer bütçeniz buna müsaitse. Bu ojelerin yarı kalitesinde olan ojeler bile 6-7 TL iken bence bu fiyat normal. İndirimlerde yakalayıp aldım ben ama hepsini bu arada. Bazen 3 Al 2 Öde ya da tek ojeyi 5 TL gibi indirimler oluyor. 



Sizin bana önerebileceğiniz değişik tonda H&M ojeler var mı?

Siz en çok hangisini beğendiniz?

H&M ojeleri ile ilgili kendi görüşlerim bu kadardı, siz bu ojelerden kullandınız mı, kullandıysanız yorumalarınızı bekliyorum.

Bol ojeli günler diliyorum! 😍



32 yorum:

  1. Hepsi de çok tatlı, sarı değişikmiş😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ah bir de şişesindeki rengi yakalasam :)

      Sil
  2. Gece mavisi pek havalıymış. :)

    YanıtlaSil
  3. Nocturne efsane benda aldım en kısa zamanda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller gerçekten fakat bende hiçbiri yok ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar olmasa bile H&M ojelerinden denemelisin :)

      Sil
  5. kaç tane aldım bilemiyorum çok kaliteli ojeler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizi instagramdan takip ediyorum sizdekiler de harika kaliteleri çok iyi :)

      Sil
  6. hepsi de çok güzel bayıldım. Ben bu kadar iddialı renkler kullanamıyorum ama yakıştıranı da çok beğeniyorum gerçekten. Güle güle kullan....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler daha iddiasız renklerinden denemelisniz :)

      Sil
  7. Ojeler çok güzel ama tırnakların müthiş! O tırnaklarda bütün ojeler güzel durur.

    www.makyajvemoda.com

    YanıtlaSil
  8. Ojeler çok tatlı bende indirim zamanı alıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Anammm hepsini cok begendim 😁😁 ama ben kullanamiyom ya tühh

    YanıtlaSil
  10. Özellikle turuncuya bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ayrı bir ton o cidden. çok teşekkürler :)

      Sil
  11. Ben de yakın bir zamanda beğendiğim ojelerimi paylaşacağım bir tanesi de hm den ben de çok beğeniyorum indirimden 5 TLye almıştım çok güzel :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyorum o zaman oje yazılarını çok seviyorum. Oje nereye ben oraya :)

      Sil
  12. bu markanın ojeleri çok kaliteli 😍😍

    YanıtlaSil
  13. Hepsiniiiiiiii :) Ama şu mavi hariç olanlar daha bir yaz mevsimine göre gibime geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi de yaz akşamlarında olmaz mı sizce :)

      Sil
  14. nocturne'ye bayıldım <3 Tek katta bile oldukça başarılı bir seriymiş gerçekten :)) Gittiğimde alacağım :) Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim aldıklarım tek katta kapatıcı, açık tonlarından emin değilim fakat. Sevgiler 😍

      Sil
  15. Duochrome olan renge bayıldım. Güle güle kullan hepsini :-)

    YanıtlaSil
  16. Ojelerin renkleri çok güzel sanada yakışmış ☺️

    YanıtlaSil
  17. Henüz hiç kullanmadım ama dikkatimi çeken çok güzel renkler var <3

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara