BITENLER 7

Merhaba
Bugün kullanıp bitirdiğim ürünler ile ilgili kısa kısa görüşlerimi paylaşacağım bir BİTENLER yazısı ile geri döndüm.




Tek tek bahsedecek olursam;

1- H&M Şeffaf Kaş Maskarası

Sevdiğim bir üründü fakat yaşadığım şehirdeki H&M'de bulamıyorum. Bulsam alırım. Ayrıntılı yazısı şurda


2- NK Longer Nails (Hızlı Tırnak Uzatıcı)

Dışarıdan böyle ojeyle falan tırnak uzamasının hikaye olduğunu düşünüyorum, bu ürünler sadece tırnağı besleyerek uzatıyor. Normal hızında uzadı tırnaklarım. Ama ojelerin altına baz olarak çok sevdim. Başka baz oje deniyorum, memnun kalmazda döneceğim bu ürüne.

3) Lulaa Soyulan Oje

Nail art ile uğraştığım için kurtarıcı ürün bu soyulan ojeler benim için. Bunu Aliexpress'ten 3-4 liraya aldım. Güzel bir ürün ama kokusu iğrenç. Uyarmış olayım. Bu ürünlerin kokusuzları da var ucuza Aliexpress'te. Biraz daha pahalı sadece.





3- Flormar Ojeler

Numaralarını not etmeyi unutmuşum, beyaz olan üretilmiyor zaten. Tam istediğim beyazdı, beyaz gibi beyaz. Siyah ise simliydi. Severek kullandım

4- Blistex Lip Relief

Roaccutane tedavisi gördüğüm için kullandım, onarıcı etkisi gerçek. İlaca yakın hatta. Çok kuru dudaklara öneririm.


5- Blistex Med Plus

Bu stick şeklinde olan Med Plus'ı kavanozdaki haline göre başarısız buldum. Ama dışarıdayken can kurtarıcı.






6- Organix Coconut Milk Şampuan

Hafif hindistanceviz kokusuyla kendisini çok sevdim. Saçlarımı güzel besleyip nemlendirdi. Artık Organix'in tüm çeşitlerini deniyorum. Bu da tekrar alınabilir.

7- Nevita Hindistan Cevizi Yağı

Duştan önce saçlarıma maske yapıyorum ve çok seviyorum. Hindistan Cevizi yağını saçınızda kullanmadıysanız bi deneyin derim.


8- Body Fantasies Fresia Vücut Spreyi

Seviyordum ama bitti, başka çeşitlerini denerim. Yazısı şurda.






9- Flormar Eye Perfection Far Bazı

Bendeki 004 rengiydi sanırım, ten rengimden biraz koyu. Seviyordum, bitmek bilmedi ama çok bereketli. Kullanım süresi dolduğu için kalanını atıyorum.


10- Yves Rocher Pure Light

İlk fondötenim desem? :) Çok severek kullandım, incecik yapılı ve mis kokuluydu. Unutmuşum bir köşede, biteli bayağı oldu. Ambalajı değişmiş ama yeniden şans verebilirim.

11- Pure Beauty Lift&Nourish Gündüz Bakım Kremi

Yağlı ciltli iken kullanmıştım, güzeldi nemlendirmesi.






12- Bioderma AquaFluid Güneş Koruyucu Krem

Büyük boyunu hala kullanıyorum, yazısı şurda.

13- Yves Rocher Serum Vegetal

Bu üründen birsürü testerım vardı, kuru cildi de güzel nemlendiren bir serum.

14- Vichy Normaderm nemlendirici

Bu nemlendiriciyi de sevdim.







15- Nivea Invisible Deodorant

Bu ürünün korumasını çok seviyorum ama koltuk altlarımı kupkuru yapıyor. Derim pul pul oluyor. O yüzden kullanmayacağım sanırım bir daha.

16- Oral-B Diş İpi

En sevdiğim diş ipim, yenisini koydum yerine.







17- BeeBeauty Aseton

Sevdim kendisini, aşırı güçlü değil bir Parmex kadar ama.


18- Gliss Sıvı Saç Kremi

Duştan sonra karışan saçlarımı açarken kullanıyorum, hangi çeşidi denk gelirse artık.

19- Taft Saç Köpüğü

Bu ürünü de buklelerimi belirginleştirmek için duştan sonra kullandım, sevdiğim bir köpüktü ama güçlüydü.

20- Rexona Invisible Deodorant

2 tane bitirmişim, fazla söze gerek yok. Çok seviyorum ve hassas cildime de zarar vermedi Nivea'ya karşın.


Sanırım hepsi bu kadardı!

Buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ederim. Bir süre daha blog okumaya ve yazılara ara veriyorum ne yazık ki. Ama geri döneceğim. Yorum bırakırsanız çok sevinirim.

Sevgiler


35 yorum:

  1. Baya ürün bitirmişsiniz yine, renkli kozmetikler de bitmiş :) NK tırnak güçlendiriciyi base coat olarak ben de deneyebilirim, bu ara o tarz bir ürün arıyorum.
    Ellerinize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nk oje bazını öneriyorum, tabi tırnak bakım yağları ile destelemek şartıyle :) Çok teşekkürler sevgiler

      Sil
  2. Ne kadar çok ürün bitmiş, insan nasıl seviniyor değil mi, yenilerine yer açılıyor :) H&M kaş maskarasını hiç görmemiştim, acaba satışta mıdır hala?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, bunlar giidyor yerine yerleri :) Valllahi hiç bilemiyorum ben de ne zamandır bulamıyorum H&M kaş maskarasını :( Bulsam stok yapıcam

      Sil
  3. ohh baya baya temizlik yani yer açılmış :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür, kurtuldum gitti teşekkürler :)

      Sil
  4. Gliss Sıvı Saç Kremi saçlarımı kolay taramaktan başka bir şeye yaramadı benim de :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi :( Yine de vazgeçemiyorum napalım

      Sil
    2. Yok ya ben bir daha almam sanırım :)))

      Sil
  5. Saç maskesini denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  6. Glissi ben de kullandım; yalnız onun serumu çok iyi... Sıvı saç kreminden daha etkin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa öyle mi, ismi tam olarak ne acaba? Saç yağından mı bahsediyorsunuz acaba. Kesinlikle denemek isterim

      Sil
  7. Flormar far bazı bende de aynuı şekilde bitmedi bir türlü ya :) Ama iyi bir ürün. Özellikle mat rujlardan kaynaklı dudaklarım için de blistex ten vazgeçemiyoruumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirde olduğumuza sevindim, sonunda çöpü boyladı baz :) Mat rujların altına da dediğiniz gibi kurtarıcı. Gerçi ben sivilce tedavimden ötürü bazen Hametan'ı kullanuyorum mat rujların altına :D

      Sil
  8. Rexona ben de iki tane bitirmiş durumdayım kokusu kalıcılığı seviyorum gerçekten 😍😍 güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık 😍

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel ürünler bitmiş, içlerinden Blistex'i severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Bende organixin bu şampunını seviyorum 😍

    YanıtlaSil
  11. Ogx şampuanların pek çok çeşidini denemek istiyorum bende...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyip memnun olmadığım yok sanırım, tavsiye ediyorum :)

      Sil
  12. oh harika bir temizlik olmuş. Epeyce ürün birmiş. Ben de Organix şampuan kullanıyorum. Gerçi uçlarını artık kestireceğim çünkü ne yapsam olmuyor :( Bu arada bir süre ara verecek olmana üzüldüm. Özleniyorsunuz, bekleniyorsunuz o zaman :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazen ne yapsak olmuyor azcık kestirmek her zaman yararlı :) Maalesef hala kendimi toparlayamadım. Yorumunuza şimdi yanıt verebiliyorum. Sizin gibi çalışkan olmak bana da kısmet olur umarım :) Sevgiler

      Sil
  13. Dolu dolu harika bir bitenler yazısı olmuş :)

    YanıtlaSil
  14. Ne çok ürün bitmiş. Yenilere merhaba o zaman ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitiriyorum hali hazırda bir bitenler yazısı daha birikti ama tembellik yakama yapıştı :)

      Sil
  15. Hm kaş maskarasını yeni gördüm ve çok merak ettim. Çok güzel ürünler bitirmişsiniz. Ayrıca flormar'ın far bazı da alımda olsun, emeğinize sağlık çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. H&M de görürseniz bir deneyin derim kesinlikle, flormarın far bazı indirimde denenir çok teşekkür ederim ben de öpüyorum çok :)

      Sil
  16. Taftın saç köpüğünün pembesini kullanıyorum oda güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da aklımda bulunsun çok teşekkürler :)

      Sil
  17. kaş maskarası güzelmiş blog keşif etkinliğinden geliyorum takipteyim bloğuma da beklerim sevgiler https://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  18. Büyük blog takip etkinliğinden geliyoruz.

    Sizi de blog sitemiz ikizgezegen.blogspot.com.tr ye bekleriz. :)

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Faydalı içerik ile dolu blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.(tariflimutfak/sibelinyemekleri)Banada beklerim.Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara