stradivarius.com alışverişim

Uzun bir aradan sonra merhaba...


Nasılsınız? Bloguma yeterince vakit ayıramamam beni çok üzüyor. Zaten yoğun olan iş ve özel hayatıma başka telaşlar da kendi isteğimle eklenince sonuç bu şekilde oldu. Elimden geldiğince yazmaya devam edeceğim ama :)

Bugünün yazısı yeni yaptığım Stradivarius online alışverişimden olsun istedim. Bilmiyorsanız yeni açıldı sayılır siteleri ve bu benim 2. alışverişim. Çoğunlukla mağazaya gitmeye üşeniyorum bu sıralar, o yüzden hep online alışveriş yapıyorum.


  


İki alışverişim de ertesi gün kargoya verilip hızlı bir şekilde elime ulaştı. Gayet memnunum, öneririm.

Bakalım neler almışım:

PARILTILI FİTİLLİ KAZAK 



     Yarım boğazlı bu kazağa bayıldım çünkü hem minimalist hem de ilginç bir tasarıma sahip.



 Fotoğrafta gösterememişim ama kollarının ucu kesik ve bu çok hoşuma gitti. Simli kazaklara ayrı bir zaafım var, almadan duramadım.


KAPŞONLU KEÇE CEKET

       1.60'lık boyuma öyle hiç de aşırı uzun gelmedi. 




             Kapşonlu olması ve salaş olması ile gönlümü cezbetti.
             Rengi de çok hoşuma gitti.



KALPLİ OMUZDAN ASKILI ÇANTA


      Bu çanta çok şirin değil de ne ? 😄


       Önemli günlerde ve davetlerde kullanma amacı ile aldım, çok sevdim. Kırk yılda bir böyle bir yere gitsem de almadan duramama ne demeli 😇

    Bir de choker kolye almıştım ama stokta yokmuş, siparişin kargoya verildiği gün hemen kredi kartıma iade etmişler. Hızlı olmaları hoşuma gitti.

      Bu kombini siyah skinny bir kotla ve bir önceki alışverişimdeki şu süet kahverengi botlarla süsleyeceğim 😄
          Bugün bu kombini giydim ve şu ojelerimle tamamladım:



       Ben Stradivarius'dan daha çoook alışveriş yapacağa benziyorum. Mango'nun online sitesinden 2 yıl kadar sürekli alışveriş yapınca sıkılmıştım, şimdi sıra Stradivarius'ta.

      Benim aldıklarım bu kadardı. 


      Görüşmek üzere...


11 yorum:

  1. güzel günlerde kullan. yarım boğazlı,simli kazak çok hoşmuş, simlerin beni rahatsız etmeyeceğini bilsem ben de alırdım batıyorlar genelde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boğaz kısmı batıyor evet dediğiniz gibi ama beni çok rahatsız edici düzeyde değil, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim… https://hastaliktakip.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel şeyler almışsın harika.. Güle güle giymen dileğiyle..

    Bu arada yeni keşfettim seni takipteyim bana da beklerim :)

    http://makyajbox.blogspot.com.tr/
    ve
    http://berilcimcime.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hemen takibe alıyorum ben de :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara