Sleek Au Naturel Palet Yorumum

Merhaba.

Bugün bir kaç haftadır sık sık kullandığım Sleek'in Au Naturel Palet'ini yorumlayacağım kendimce.



Far kullanmayı çok sevsem de bitiremiyorum ama yine de meraktan gidip almıştım bayram indirimi alışverişinde.

Öncelikle adından anlaşılacağı üzere paletimiz natürel yani doğal renklerden oluşuyor. Onun da yanisi toprak tonları.

Yıldız olanlar da en sevdiğim renkler.




Toplam 3 tane simli 9 tane de mat renkten oluşuyor.




Siyah mat bir ambalaja sahip, tık deyip kapanıyor. Ama ambalajı azcık kirletseniz hemen çok pislenmiş görüntüsü oluyor siyah olduğu için.



Paletin içinden iki tarafı sünger aplikatör olan bir fırça da çıkıyor. Paletteki simli renkleri sünger aplikatörle uygulamak daha iyi sonuç veriyor.

Paletteki renklerin isimlerinin yazılı olduğu ince bir asetat kağıdı gibi bir şey vardı, paleti her açtığımda sinirimi bozduğu için onu attım. Far bölmelerinin altına isim yazmak çok da maliyetli bir şey olmasa gerek. (!?)




Paleti yakından inceleyelim.

Far bazı kullanmadan hepsini gösterdim, o yüzden açık renklerin bazıları belli olmadı tenimde.







Gördüğünüz gibi açık renklerin çoğunun pigmentasyonu kötü ama koyu renklerde herhangi bir sıkıntı yok 9 numara dışında. Ben zaten far bazı olmadan asla far kullanmıyorum, paletteki renge yakın renkler elde edilebiliyor far bazı ile.




Palette tozutma çok fazla değil, bir Wet'n Wild Brulee kadar değil en azından.

Gıcık olduğum bir yönü şu, paletteki far bölmeleri çok dar. Yani farı fırçaya almaya çalışırken zorlanıyorum.




Bu palette işaretlediğim farlar bir harika....

Keşke tüm renklerinin pigmentasyonu güzel olsaydı.





İndirimsiz Sleek paleti almayı düşünmüyorum, diğer paletleri çok övülüyor ama başka markalara şans veresim var. (Verdi 😆 )

Ben indirimli olarak 26 TL'ye Gratis'ten almıştım.




Yine de aldığıma pişman olduğum bir palet değil. Renkler hoşunuza gittiyse neden almayasanız...

Görüşmek üzere, umarım yararlı bir yazı olmuştur :)


20 yorum:

  1. güzel günlerde kullan. ben de bazı renklerini beğendim ama bu paleti almaya değer mi değmez mi karar veremedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzer renkler elinizde varsa almamayı düşünebilirsiniz :) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Elimde çok toprak tonlu far olduğu için bunun yerine sunset paleti aldım ben. Sleek paletler ortalamanın üzerinde iyiler bence, indirimli fiyatlarına göre. Renkleri de çok güzelmiş😊 Güle güle kullan, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sunset, storm ve a new day'di sanırım. En çok duyduklarım bunlar, bir palette 12 renk olduğu düşünülünce fiyatı gayet güzel dedğin gibi... :) Çok teşekkür ederim, sevgiler

      Sil
  3. elimde bu tonlarda çok far olduğundan bu palette gözüm yok ama renkleri cidden harika duruyor =) eline sağlık canım benim

    YanıtlaSil
  4. Pigmentasyonlari cok zayif bencede

    YanıtlaSil
  5. Pigmentasyonlari cok zayif bencede

    YanıtlaSil
  6. Faydalı bir yazı olmuş canım emeğine sağlık, benim de gözüm var bunlarda 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, tester varsa pigmentasyonunu inceleyip Sleek paleti almanı öneririm

      Sil
  7. Musmutlu günlerde kullan ben renklerini çok sevdim :) 7 ve 11 numaralı renkler tam istediğim gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7 ve 11 numara başarılı renkler :) Çok teşekkür ederimmm <3

      Sil
  8. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım :) Sizi de bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, hemen ziyaret ediyorum :)

      Sil
  9. İlk defa natural tonlardan olusan bi paleti begenmedim desem. Hemde boyle bi markadan hic olmamis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ever bazı renkler gereksiz olmuş, beğendiklerimi hala kullanıyorum en azından sevgiler :)

      Sil
  10. İlk defa natural tonlardan olusan bi paleti begenmedim desem. Hemde boyle bi markadan hic olmamis

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara