Black Friday Alışverişi (KOZMELA ve FLORMAR)

Merhaba. Biraz geç kalsam da geçtiğimiz Black Friday'de yaptığım alışverişi göstermeye geldim. 
Umarım hoşunuza gider :)

Black Friday'de tercihimi yine bakım-kozmetiğe verdiğim için azcık da olsa pişmanım o bir gerçek. Kozmela ve Flormar'dan ürünler aldı. Kozmetik alışverişinde taksit olmadığı için kendimi tuta tuta alışveriş yaptım diyebilirim.

Kozmela'dan neler almışım:





Tangle Teezer Salon Elite Pembe Tarak 


Saçlarım uzun ve çok çabuk dolaşabiliyor, ne zamandır aklımda olup da cesaret edemediğim Tangle Teezer'ı edindim. 





Biraz araştırma yapıp bu modelinin benim saçıma daha uygun olduğuna karar verdim ve çok memnun kaldım. İyi ki almışım.

Real Techniques Kapatıcı Fırçası




Ben bu fırçayı çok sevdim! Kapatıcımı çok güzel uyguluyor. Eco Tools ve bu artık favorim.

Maybelline The Rocket Volum Express

Maybelline maskaralardan yıllar önce birini deneyip memnun kalmıştım, Bu da çok övülünce alayım dedim.




Essence Vintage Rose Eye Palette Göz Paleti

Bu oje ve palet seti bildiğim kadarıyla sadece Kozmela'da satışta. İlk kez gördüm ve aldım. Gözlerimden kalp çıktı resmen. Paletin renklerine, tasarımına, ojesinin rengine bayıldım.





Kullanmaya kıyamıyorum. Açıp açıp bakıyorum kendisine.  Bu palet Essence'in bloggerlarla işbirliği içinde tasarladığı paletlerden birisi. Bu seti Palmira isimli blogger hazırlamış.




Jelatinli olan kısım eyelinerı içeriyor. Kurumasın diye konulmuş, o yüzden çıkarmadım.

Oje ise TAM bir rose gold. Bayıldım.


essence bloggers beauty secrets oje  02


Maybelline The Blushed Nudes Palet

Bu paleti kısa süre sonra görüşeceğim arkadaşıma aldım. Beraber dolaşırken bu paleti çok beğenmişti. 



Bunun da renkleri çok ama çok tatlı.



Flormar'dan ise;




Flormar Terrocotta Blush On Pink Bronze

Bu allık bir harika :) 



İçinde üç renk var, gül kurusu, altın sarısı ve az miktarda pembe.



Pigmentasyonu çok iyi.

Renkleri ayrı ayrı da alabilirsiniz veya karıştırarak.




Flormar Silk Matte Lipstick  Autumn Timber

Bu ruja bayıldım tek kelimeyle. Kendime çok yakıştırdım. 




Yedeklemeyi düşünüyorum o derece 😍



Flormar Full Color FC18 Salmon Sashimi 

FC ojeleri sevmeyen yok sanırım. 



Bende olmayan bir  turuncuydu bu da.

Flormar Shine Color Nail Enamel My Sweet Queen Set



Bu ikilinin siyah ambalajlı top coatunu ayrı satın almıştım ve çok memnun kaldım. Bir de ojesini denemek istedim.



Evet sanırım bitti. Sabırla okuduğunuz için teşekkürler.

Görüşmek üzere...



11 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel, iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. www.lakozmetik.com değerli görüş ve önerilerinizi bekler iyi günler diler :)... radyo reklamı gibi oldu.

      Sil
  2. Güle güle kullan canım😊Far paletini kendine almamış olmana sevindim çünkü çekilişde zaten aynısından kazandın😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım arkadaşım için hediye olarak düşündüm ve sen de bana bir hediye vermiş oldun :)Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Hepsini güzel günler kullanın. Maybelline maskaralarını bende severek kullanıyorum bu aldığınız volum express olanı denemedim ama bende bakabilirim buna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de deneyimleyip yorumlarımı paylaşacağım. Sevgiler...

      Sil
  4. hepsi çok güzel, allığın rengi harika, autumn timber ruj da öyle. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allığı severek kullanıyorum, tavsiye ederim :) Autumn Timber yedeklenecek o kadar sevdim ki. Almadıysanız mutlaka şans verin derim. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. çok tatlı bir blog olmuş,
    yazınız ve görsellerinizde mükemmel ellerinize sağlık,
    herkesin görmesi gereken bir blog
    bol yorumlu ve takipçili olur inşallah,
    sevgiler
    http://alisverisblogumuz.blogspot.com.tr/2017/01/elektirikli-ev-aletleri.html

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara