2016'ya Veda

Merhaba. 
2016 biterken ben de buralara bir şey çiziktirip(klavyeyle?) seneye okumak için bir şeyler paylaşmak istedim.

2016 yılı ülkemiz için çok kötü geçti, milletçe tek umudumuzun bu acıların dinmesi olduğundan eminim.

2016 yılı benim içinse karmakarışık duygular ve olaylar getirdi. 180 derece hayatımın gidişatı döndü diyelim. İlk yarısında saçma sapan rutin olaylar yaşasam da ikinci yarıda hayatımı kökten değiştiren ve de İYİ Kİ oldu dediğim şeyler yaşadım. Blogumu  bu ikinci yarıda açtım, iyi ki dediğim şeylerden birisi de bu mesela. Hayallerim değişti, bakış açım değişti ve en önemlisi her zamanki gibi insanlar hakkında "haklı" olduğumu öğrendim. 2016 yılı benim için de kötüydü ülkenin durumu belli, yaşadıklarım belli.

2017'den ne mi umut ediyorum.
2016'yı aratmaması :)

Umarım 2017 ülkemize ve milletimize, dünyamıza çok iyi gelir.

Aslına bakarsanız pek ümitli değilim. Ama diliyorum en azından.

Son olarak da bir umut karesi paylaşmak istiyorum. Ağustos'ta yaptığım tasarımı bugün de yaptım ve 6 ayda ne kadar geliştiğimi gördüm. Böyle öncesi-sonrası fotoğraflara bayılıyorum. Çok da gelişmemişim bu arada :D



Sevgiler...


4 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsınız; umarım 2017, 2016yı aratmaz. Sanırım hepimizin korkusu bu oldu.
    Bu arada gerçekten belirgin bir gelişme olmuş ki, o çalışmayı ilk yaptığınızda da ben çok beğenmiştim. Ellerinize sağlık😊
    Mutlu yıllar diliyorum. 2017 huzur getirsin❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Temennilerimiz ortak, mutlu yıllar size de :) <3

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara