Birikmiş Aylık Nail Art Dosyam



Merhaba yeniden :)


Tatilde olduğum için blogumla ilgilenemedim ama döndüm çok ihmal ettiğim bir yazıyla.

En son Ağustos ayında böyle bir yazı yazmıştım. O yazı için Ağustos 2016 Nail Art Dosyası

Bayağı bi fotoğraf var bu yazıda, umarım sıkılmazsınız. Bundan sonra tırnak deseni çalışmalarımı daha sık paylaşacağım.

O zaman başlayalım!

1) Mor rengi çok seven bir arkadaşım için yapmıştım bu deseni. Basit ve güzel oldu bence.


2) Bu model yine yapımı kolay ve çok kibar bir model.


3) Cadılar Bayramı için bu deseni yapmıştım.


4) Telefon kılıfımdan esinlenip yaptığım bu modeli de çok sevmiştim.


5) Pembe rengi kendime yakıştıramasam da tabii ki de kullanıyorum :)


6) DOCTOR WHO hayranları online mı 😁
Çok uğraştırıcı oldu bu desen ama sonucu çok beğendim.


7) Yılbaşında yaptığım klasik "çirkin kazak" modeli


8) Kar yağdığında hemen kar tanesi çizivermiştim.


9) Yılbaşı temasına devam 


10) Instagramda çok sevilen tasarımım :)



11) Pandaları kim sevmez :)


12) Benimelim'in çok sevdiğim bir tasarımını yaptım


13) Zarif bir model oldu bu da


14) Yaptığım en iyi "smooshy" tırnaklar!


15) Kışı sevmiyorum ama olsun :)


16) Baskı tekniği basit ama güzeldir


17) Yine baskı yapmışım


18) Makyaj saatinden aldığım ojelere bayılmıştım


19) Yazdan kalma mavi teması :)


20) Son olarak da yine bir Instagram etkinliğinden bir model


Buraya kadar okuyan herkese en derin sevgilerimi sunuyorum :)

SİZ EN ÇOK HANGİ MODELİ BEĞENDİNİZ?

Ben seçemiyorum, hepsi benim bebeklerim :)

Tüm bu tasarımları paylaştığım Instagram adresim: NAILIONESS

Görüşmek üzere, sevgiler....







2 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, hepsi gerçekten çok güzel... Sanat bunlar ve çok beğeniyorum😊 En çok ikincisini sevdim ben😍 Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmeniz beni çok mutlu etti :) 2. yi ben de çok seviyorum

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara