H&M Seffaf Kas Maskarasi Yorumlarım

Yeniden merhaba

Bugün bloglarda/sosyal medyada hiç rastlamadığım ama arkadaşımda görüp aldığım bir üründen yani H&M'in şeffaf kaş maskarası yorumlarımı paylaşacağım.

hm brow shaping gel


Daha önceden Essence ve NYC markasının şeffaf kaş maskaralarını kullandım; dolayısıyla bu deneyimlerime göre karşılaştıracağım H&M'inkini.

H&M kaş maskarası kesinlikle yukarıda saydıklarımdan en çok sevdiğim oldu. 

Kaşlarımı sabit tutma süresi 3-4 saate kadar devam ediyor. Kaşlarımı çok sertleştirmiyor Essence'inki gibi  ve kalıcılığı benim için ideal. 

Fırçası ise gördüğünüz gibi ne çok ince ne de çok kalın. Rahat uygulama yapmamı sağlıyor.

hm brow shaping


Fiyatını tam hatırlamamakla birlikte 15-20 TL arası olması lazım ve her mağazada denk gelmiyorum kolay kolay.


İçeriği ise;

uygun fiyatlı kaş maskarası



Olumsuz yanı ise siyah ambalajda olması sebebiyle tüpte ne kadar ürün kaldığını görememeniz.


Bulabilirsem bu bitince yine almayı düşünüyorum, bulamazsam da yeni ürün denemeye devam ederim.

Sizin yukarıda bahsettiğim markalardan başka şeffaf kaş maskarası öneriniz var mı?

Benim H&M şeffaf kaş maskarası yorumlarım bu kadardı.

Sevgiler....

12 yorum:

  1. Bende bir bakayım canım merak ettim 😊Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şans verebilirsin canım teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Essence kullanıyorum şuan. Sertleşme ve dökme yapmıyorsa kesinlikle buna bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sertleşme hiç yapmıyor diyemem ama rahatsız edici düzeyde değil ve benim kaşlarımda dökülme yapmadı. Şans verebilirsin

      Sil
  3. H&M yolları göründü öyleyse bize , çok sevdim tüplü bir ürün olmasını. Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum aslında ürünün gözükmemesi bi yönden iyi, kaş farı/kaleminin rengine bulanmamış oluyor çamur görünümünü görmemiş oluyoruz :)

      Sil
  4. essense kullanıyorum gayet güzel .. ama bunu da bulursam denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  5. Şuan Essence'inkini kullanıyorum ben de canım, bir dahakine H&M'inkini denemek isterim. Blogunu takibe aldim bu arada, kendi bloguma da beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna da bi şans verebilrsiniz, takipteyim. Çok teşekkürler :)

      Sil
  6. Güzel bir ürüne benziyor bende de oriflame in var fena değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, Oriflame'inkini hiç kullanmadım. Rast gelirsem onu da denemek isterim :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara